Garantie Sage, hoe ver gaat dat?

Started by MarcelN, October 15, 2019, 18:10:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

p.forel

ach elke winkel heeft wel iets om over te zeiken
alleen daar kan je al een forum mee vullen

Mike

Quote from: Streamer on October 20, 2019, 07:32:44
Heb `m netjes ongelezen verwijderd. Ik doe niet aan ouwe koeien, ga wel over op, alleen meelezen modus. Voor dit soort geneuzel was ik al gewaarschuwd door meerdere forum leden.

Die keuze is geheel aan u.
Veel leesplezier.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

MarcelN

Vandaag mijn Sage One 691-4 weer opgehaald bij Daan, 2 nieuwe delen voor totaal €100,- valt mee de schade......
Oude delen kreeg ik niet terug, jammer, altijd handig als reserve.
Gelijk wat nieuwe spulletjes aangeschaft o.a nieuwe Vibe100+ 5/6 lijn en even staan rukken bij mooie hackels....
Zijn er lieden die interesse hebben in deze mooie veertjes in alle kleuren? Ik krijg dat in mijn eentje nooit weggebonden.....
Ik ben gek op kleine vliegjes #18 en kleiner, wie ook?

Wilco

Ik ben ook van het kleine spul en de midge size saddle van je foto liggen ook in mijn la met veren.

MarcelN

#29
Dat doe je goed Wilco, ik heb ze bewust laten liggen daar dat veel teveel is, uit 1 streng bind je er makkelijk 5 als het geen 10 of meer parachutes zijn ;)
Misschien eens een combi-inkoop starten hier, eerlijk delen en alle kleuren is wel cool 8)

Wilco

Dat is een goed idee. Of bepaalde kleuren ruilen voor degene die al voorzien is. Als je al die veren wilt gebruiken dan moet ik nu stoppen met werken en dan de komende 20 jaar elke dag vliegen gaan binden.