TFO professional 2wt 8ft 3pc

Started by Ron-O, December 17, 2012, 15:37:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron-O

Manen, wie heeft er ervaring met dit stokje. TFO professional 2wt 8ft 3pc.

::hulp::

Ron :)

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Ron-O


weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Ron-O

Ja Rob zeg het maar, je zit gewoon te springen zie ik ::wakeup::

Ron.

weerwolf

ik had gereageerd maar zie het bericht niet terug!!!!

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Koen

Ik heb um ook, en Bas ook.

ik vind het een fijn stokje en heb er lekker mee gevist op de Kyll :)

ik vis um met een XPS 2 lijn. Heb er ook mee gegooit met een A&M 2wf lijn er op en dat gooide ook wel ok :)

weerwolf

#7
Nou nogmaals dan maar.


Ik vis 80% van mijn vistijd met de genoemde hengel. Is een heel fijn hengeltje niet zacht maar zeker niet strak. Nadeel vindt ik dat hij 3 delig is ik hou meer van in gelijke delen te delen hengels. Maar het is schijnbaar niet zo heel erg anders bleef de hengel wel vaker thuis.


Hij kan ook heel wat aan, ik heb er zelfs al snoekjes mee geland (nee ik was niet aan het snoeken) baarsen gevangen. Ik Kampen vis ik eigenlijk altijd met mijn #2. Zelfs al doubletjes van roofblei erop gehad en dan staat hij heerlijk krom.

De hengel is wel heel lijnkritisch. Ik ben een hele tijd aan het zoeken geweest naar een juiste lijn op deze hengel. Een aantal #2 lijnen geprobeerd maar iedere keer gooide hij lekkerder met een #3 lijn. Nu heb ik er een snowbee lijn op en dat is wel een #2 lijn en die gooit perfect.

Ik heb ook de finesse serie in #3 en dit vindt ik een iets fijnere hengel. Op termijn (wanneer er een schip met geld langskomt) wil ik deze hengel  vervangen voor een CTS Affinity MX


Kortom voor mij toch een favoriete hengel die zijn geld zeker waard is.


voor nog een review: [size=78%]http://www.flyfishohio.com/2-Weight_Shoot-Out/tfo_professional_tfo_02_80_3_p.htm[/size]


Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Jan Bruins

Roelof,

als dat schip hier langs komt breng ik het onmiddellijk tot zinken, ligt die bult geld mooi bij mij voor de deur.   ::nanana::
I don't drink water, fish f*ck in it...

Ron-O

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de info, ik heb zitten lezen op een paar sites en wat ik net zag op het forum, en kwam tot de conclusie, dat ik de hengel laat schieten. ik wacht wel een ander merk of zo af. ::goodjob::
Ik had een bod gedaan, maar moest hem annuleren, dat doe ik zeker niet graag en is ook geen gewoonte van mij.
Hopelijk is de persoon niet al te boos ::grrr::

Gr, Ron :(

maurice

waar staat deze hengel dan?

volgens mij heeft herman er ook een gehad.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

weerwolf

die van herman is nu al een paar jaar in mijn bezit 8)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.