Handig klittenband

Started by Bone F, July 16, 2012, 17:23:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bone F

Ik denk dat ik met deze tip wel een aantal mensen een plezier doe. Ik kwam in een D&F winkel, http://www.denfbv.nl/, deze klittenband banden tegen en deze zijn heel handig om je hengelkokers bij elkaar te houden. Je kunt er max. 5 kokers mee samenklitten. Voor de kosten hoef je het niet te laten € 1,50  :D. Misschien is het wel moeilijk om zo'n winkel te vinden want ze zitten meestal tijdelijk in een pand. Ik trof ze toevallig in Haarlem in de Grote Houtstraat nabij V&D. Ik heb er 2 extra gekocht dus............

Frans

[attachment deleted by system]

vliegvisserdorian

ziet er handig uit! waar worden deze klittebanden "normaal" voor gebruikt?

A{b}r{a}xa{s}


Bone F

Quote from: vliegvisserdorian on July 16, 2012, 17:29:28
ziet er handig uit! waar worden deze klittebanden "normaal" voor gebruikt?
Geen specifiek gebruik je kunt er van alles mee samenbinden. De bruikbare lengte is 50cm. Vooral voor op reis met auto of caravan/camper is het handig.

Gert

Deze ken ik nog niet, maar de Blokker heeft ook regelmatig klittenband in de 1Euro bak liggen. Zijn bedoeld als kabelbinders, maar ook je hengel(s) kun je er mooi mee bijelkaar houden of langs de stang van je fiets binden (Alleen herenfietsen - sorry dames ;))

Groet,
Gert

Team

Hoezo, sorry dames>>>>>  mijn vrouw heeft in de verkeringtijd vroeger altijd voor op de stang gezeten op mijn fiets, ze kwam er na 3 maanden pas achter, dat het een damesfiets was.

Ton Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: Bone F on July 16, 2012, 17:23:54
Ik trof ze toevallig in Haarlem in de Grote Houtstraat nabij V&D. Ik heb er 2 extra gekocht dus............

Frans
Frans, ik wil die extra banden wel van je overnemen hoor :)

Inderk

Bij de Aldi vond ik laatst zelfkleved klitteband.
Rond in diverse diameters en in stukken van een paar meter.

Het ruwe klittenband is ideaal als dubbingbrush. Ik heb dus tot aan mijn 853e verjaardag genoeg materiaal voor dubbingbrushes
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Bone F

Quote from: Inderk on July 16, 2012, 23:53:08
Bij de Aldi vond ik laatst zelfkleved klitteband.
Rond in diverse diameters en in stukken van een paar meter.

Het ruwe klittenband is ideaal als dubbingbrush. Ik heb dus tot aan mijn 853e verjaardag genoeg materiaal voor dubbingbrushes

Dat is inderdaad op veel plaatsen te koop maar hier zit dus een oog aan en een contrastrip.

Bone F

Bas let morgen op het mannetje in oranje ;D

Frans

A{b}r{a}xa{s}


goswit

Hebben het in onze kollektie zitten , wordt verkocht door kleinvakwinkels, en is gebruikt om schooltassen  broodtrommeltjes en boeken bij een  te houden.
Maar ik kan meer dingen bedenken.  Als het te kort is gewoon loskopen en moeders  of partner vragen het om het om te stikken / afwerken .

Gos
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff