Welkom ignace

Started by Vliegvissers.nl Team, October 12, 2014, 18:44:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo ignace welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


ignace

bij deze ,
ik ben ignace , afkomstig uit belgie west vlaanderen.
vis al een heel eindje , begonnen als snotneus op de witvis , dan een goei 15 jaar de karper achter de schubben gezeten en dan sedert een jaar of 7 overgeschakeld naar de zee (strandvissen )
mijn favoriete visserij is in de zomer achter de zeebaars en in de winter de wintervis zoals gul , schar en wijting.
het zat al een eindje in mijn hoofd om de zeebaars te proberen te belagen met de vlieglat , wat spullen gekocht maar tis der nooit echt van gekomen.
volgend jaar breng ik daar zeker verandering in , vermits het zeebaars seizoen op het einde loopt en de snoek periode op gang komt wil ik graag eens proeven van het streamer vissen  , zo hoop ik al enige ervaring op te doen en het lijkt me toch ook een prachtige visserij.
voila , dat is het ongeveer




BV

Welkom hier,

veel leesplezier en ik hoop dat we snel vangsverslagen kunnen lezen.

Bart

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

Hé Bart, ben jij alle Belgen aan het besmetten met het vliegvis virus? ;) :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Beertje

Hallo Ignac, van harte welkom hier. Veel plezier op dit forum. ::goodjob::


If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

FSCHAMP

Ignace,

Welkom op het Nederlands forum en zoals ik al dacht in je andere post ben je uit de buurt van Fario Jan, wat ik al vermoedde aan het voorstel van de reel. In ieder geval veel plezier en succes met het zeebaars vissen met de vlieg. Ik ben er dit jaar ook aan begonnen en het werkt verslavend.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Arie de Vries

Ignace
Van harte welkom hier
Groet, Arie