Welkom Petar

Started by Vliegvissers.nl Team, March 16, 2013, 00:16:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Petar welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


ben

 :) :) :) Welkom Petar ::goodjob:: ;) ;)

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Petar

Hallo allemaal,
Mijn naam is Petar woon in Alkmaar.
Ik vis nu al zo'n 15 jaar op snoek, snoekbaars, en soms met mijn dochter langs de kant op een witvisje.
De reden waarom ik mij heb aangemeld is dat ik wil beginnen met vliegvissen, uiteraard informatie op doen en de verhalen lezen van de andere forum leden hier onder ons.
Aangezien ik een beginner ben heb ik mij al opgegeven voor een cursus vliegvissen en inmiddels heb ik mijn vis spullen al binnen gekregen van amfishing.
Groetjes.
Petar.


Zeenimf

Welkom op het Forum .

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

HappyFisherman

Veel plezier hier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

marc

#7
he makker,

heb zelf de vision 3zone 9voet #7,vis er vooral mee op snoek en soms op forel,
niks verkeerd mee,het is een strakke stok vergis je niet;
voor een beginner zou ik die niet echt aanraden en zeker niet in die #8 klasse;
een vijfje in negen voet is een veel betere start hengel,zeker om het gooien aan te leren.
snoeken gaat ook lukken als je niet ineens van die halve kippen wil gaan gooien,forel vangen op een vijf ? niks is leuker ,daar heb je tenminste sport aan .met een #8 vissen ze ook op forel ,die wedstrijdvissers om extreem ver te gooien.