Welkom wallage

Started by Vliegvissers.nl Team, May 01, 2012, 14:41:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo wallage welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


wallage

Hallo medevissers,
Al enige tijd houd ik mij bezig met vissen.
Veelal doe ik dit met de vaste stok op wateren in de buurt maar ook loop ik regelmatig langs beekjes en kanalen op roofvis te vissen.
Op vakantie vind ik het de laatste jaren leuk om op forel te vissen. Tot nu doe deed ik dit met mijn snoek setje en dat ging best aardig.
Nu wil ik eens proberen om dit met een echte vliegvis hengel te gaan doen.
In het hemelvaart weekeind ga ik weer met wat mensen naar belgie om daar op zalm en forel te vissen op het riviertje de la semois.
Ik heb nog helemaal geen spullen om te vliegvissen en ben daarom op dit forum opzoek naar informatie over de benodigde spullen.
Daarnaast ben ik aan het lezen hoe dat werpen nu eigenlijk werkt.
Groet,
Arjen

A{b}r{a}xa{s}

Arjen, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst. :)

siempie


Raymond

Arjen, welkom! Have fun op het forum... :D
::wtf::

Gerrit72


WELKOM WALLAGE!  ;D LEUK DAT JE JE HEBT VOORGESTELD, ZOUDEN MEER NIEUWE FORUMMERS MOETEN DOEN ;)

Mocht je overwegen een hengel te kopen, dan zou ik eerst de gegevens posten met een verzoek om forumleden hun mening erover te laten geven. Dat geeft meestal veel info en behoed je voor een miskoop :D
The only difference between men and boys is the price of their toys.