Welkom willempie

Started by Vliegvissers.nl Team, January 25, 2012, 18:06:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo willempie welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


A{b}r{a}xa{s}

welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst :)

willempie

#2
hallo iedereen ik ben willem. en in me vrijen tijd vis ik heel graag. ik ben erg fanatiek op het gebied roofvissen.
sinds kort of nou ja kort 1,5 jaar ben ik begonnen met vliegvissen. zonder cursus of zo dit wil ik eigenlijk wel gaan volgen omdat ik best wel tegen dingen aan loop bijvoorbeeld hoe krijg ik mijn vlieg (of streamer) verder geworpen. dit is ook een reden waarom ik hier mijn zelf op het forum aanmeld. ik zou graag dingen willen leren. maar als ik  iemand wat kan bij leren of doorgeven wil  ik dat ook doen. ik kwam op het forum omdat ik een keer met iemand hebt staan vliegvissen (bij het trein spoor in leersum) en die vertelden mijn dat die ook op dit forum zat.  ik kreeg toen ook een streamer omteproberen dus vorig weekend was ik weer bezig en ja hoor op deze streamer had ik mijn eerst snoek  dank u wel ik heb echt heel erg genoten van mijn eerste snoek op de vlieghengel. ik denk dat ik niet veel meer kan vertellen. gr willem

harlin

 ::welkom:: willempie, leuke binnenkomer.
We merken wel wie jou de streamer heeft gegeven.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Hilco


willempie

harlin we zijn er achter hoor hahah hilco is de man waar ik  de steamer van heb

vil de vliegvisser

eey willempie!!
veel plesier op det foum
en hoe ver gooi je nu dan met je lijn?..
en hoe groot was de snoek  ;D?

groet vilmar

willempie

#7
vind ik nogal moelijk te schatten ik heb een lijn erop die kan gewoon niet lekker gooien is afgeschreven maar ook met mijn 5je gooi ik  net ietsje veder ik denk dat in nu met de streamer dus met een  8 je maar echt geen goed hengeltje en zo  praat ik over 13cm streamer zoon beedje 12 a13 meter  met veel bomen achter me en een weg dus ben ieder keer bang dat ik wat raak maar zou van het voorjaar heel graag op groot water zoals plassen en rivieren willen snoeken en snoekbaarsen daar heb ik gewoonweg wel me meters nodig snoek was 65 niet heel erg groot maar wel heel leuk en spanend hij krulde helemaal op me streamer echt schiterend om tezien

.Tom.


forel