Welkom Jan Damman

Started by Vliegvissers.nl Team, March 13, 2011, 14:18:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Jan Damman welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Jan Damman

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jan damman ben  63 jaar oud en woon in Weurt ( tegen Nijmegen aan ).
Vissen doe ik al van kinds af aan, strandvissen, palingvissen in het binnenwater, ook met fuiken ( eigen viswater ) en de laatse 12 jaar in de middelandse en caribische zee trolen achter de boot.
Sinds mijn verhuizing naar Weurt ( vanuit Zeeland ) vis ik hier op de waal en binnenwateren maar dat is nogal passief.
Op de forelputten zag ik afgelopen winter de mannen, jullie dus, met de vlieghengel bezig en dat wekte mijn interesse, vorige week dus een Byron vlieghengel 8ft #4/5 met een redington reeltje gekocht en wil mij dus meer op het vliegvissen gaan richten, maar wat dat betreft moet ik nog alles leren, zodoende kwam ik op deze website terecht.
Vanmiddag nog een uurtje staan werpen op een grasveldtje, oefenen daar begint het toch mee?
Misschien tot ziens aan de waterkant,

Met vriendelijke groet, Jan.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

maurice

Jan welkom.

en ja oefening baat kunst.

veel plezier op het forum
::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Idd oefenen met een lange oe :) Veel plezier hier Jan!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

welkom Jan, veel plezier hier toegewenst