Mezelf voorstellen

Started by marcelvos1975, June 25, 2017, 11:21:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marcelvos1975

Goedemorgen medevissers,

Mijn naam is Marcel vos ben 41 en ben woonachtig in een heel klein plaatsje genaamd papenveer.
Dit plaatsje ligt tegen alphen aan den rijn aan en naast Nieuwkoop.
In het verleden ben ik ook lid geweest van dit forum alleen was ik mijn inloggegevens kwijt vandaar dat ik een nieuwe heb aangemaakt.
Mijn visserij is heel breed zo vind ik het heerlijk om in de zomermaanden met een 3# in de polder te vissen of wasmdend op iets groter water zoals de lek of waal op winde en andere witvis.
Ook vis ik graag op roofvis en dan snoek uit de bellyboat maar dan alleen met poppers, ik ga vooral voor de aanbeet en de actie die de snoek maakt terwijl deze de popper pakt of mist.
Slecht voor je hart maar het is wel geweldig om te doen.
Ook ga ik graag in de avonduren achter de snoekbaars aan. En ja ik zet alles netjes terug.
Heel soms vis ik op een forelvijver en dan gaat mijn voorkeur uit naar de berenkuil mooie vissen, vriendelijke mensen en de mogelijkheid om met de Bellyboat of vlot te gaan vissen.
Het zoute water trekt me ook steeds meer zeebaars staat hoog op mijn lijstje, en de fintvirus heeft mij ook te pakken gekregen.
Voor mij is Vliegvissen pure ontspanning en vind ik het belangrijker om lekker bezig te zijn dan veel te vangen, een dag niets vangen maar wel lekker hebben genoten van het vissen vind ik belangrijker.
Daarom vis ik ook altijd zonder weerhaak
Nou dit was ik in een korte uitleg

peterf

Marcelvos welkom op het forum.

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit59

Welkom op dit forum Marcel.

Gerrit

Raymond

::wtf::

FSCHAMP

 ::welkom::  en nog veel leesplezier
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>