Welkom Wilco

Started by Vliegvissers.nl Team, November 03, 2019, 15:52:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Wilco welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Jan

Dat voorstellen is zeker nodig bij meer mensen met dezelfde naam, want wat is nou Wilco 1 en wie is Wilco 2? ::hulp:: ;) ;D ;D

Plantje

We hebben maar één enige en echte Wilco. Deze aanmelding komt door een wijziging in mailadres

Jan

Misschien een extra reden om eindelijk eens die oude en buggy forumsoftware te vervangen/vernieuwen????

Wilco

Heren,
Ik ben nog steeds dezelfde Wilco als die andere :) maar zoals Plantje al aangaf heb ik een ander e-mailadres ingegeven en dan ben je weer nieuw op dit forum.

Plantje

Quote from: Jan on November 04, 2019, 10:35:20
Misschien een extra reden om eindelijk eens die oude en buggy forumsoftware te vervangen/vernieuwen????
Ja, daar heb ik laatst ook eens naar gekeken. Werd een beetje getriggerd door een ander forum waar mensen over reclame klaagden. De moderator van dienst daar gaf aan, dat hun forum toch ergens van betaald moet worden. Ze hebben gave forum software en het schijnt erg goed en fijn te werken, maar ik pas er persoonlijk wel voor om de hele boel hier vol met Google reclame te hangen.

Verder is deze forum software niet mooi, maar op zich... mwoa... functioneel ;)

Gert

#6
En Wilco is helemaal niet nieuw op dit forum, want het aantal postings staat er gewoon. Als je echt nieuw bent begin je bij 0.
Het is dus blijkbaar alleen een "administratief dingetje" dat iemand opnieuw welkom wordt geheten.