Strand Domburg

Started by iMarco, April 16, 2016, 21:34:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iMarco

Vliegvisvrienden,

Volgende week zit ik een weekendje in een huisje op het strand bij Domburg. Nu overweeg ik om voor de eerste keer de vliegenlat in de auto te gooien richting het zout ook al is het seizoen nog vroeg. Ik kwam dit online tegen: http://www.anglermaps.nl/visstekken/zout-water/domburg-visstek-tussen-steenstort-en-palenrijen/

Grotendeels sta je dan toch vanaf het strand te zwiepen en ik heb wat twijfels of je met de vliegen hengel voldoende bereik hebt om vis aan te kunnen werpen. Hoe zien jullie dat? Is er iemand die ter plaatse bekend is en tips heeft?



Marco


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jan Damman

Bij veel paalhoofden loopt de steenstort tot voorbij het paalhoofd en kan je dus bij laagwater op de kop staan en beide kanten aanwerpen.

Dus bij laagwater of iets daarvoor beginnen dan kan je met afgaand en opkomend tij vissen, profiteer je ook van de stroming rond het paalhoofd.

Een zeebaarsje moet er wel te vangen zijn, voor de geep is het nog niet warm genoeg.

Suc6!
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

iMarco

Mooi, Bedankt Jan! Dat geeft wat meer beeld en geluid over de mogelijkheden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

RiverHunter

Ik heb vroeger veel wedstrijden gevist bij Domburg, als je de kustlijn blijft volgen zie je van zelf dat het strand verdwijnt en bazald dijk word. Altijd wel een zeebaarsje te vangen. Je kan natuurlijk ook even de andere plaatsjes aan doen. De kusten van zeeland zijn eigenlijk allemaal goed.

Gr,Ron.
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

iMarco

Zojuist even wezen proberen in Westkapelle. Helaas nog geen vis...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk