Welkom FrancoisCKX

Started by Vliegvissers.nl Team, December 24, 2014, 11:58:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo FrancoisCKX welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


FrancoisCKX

Hi allemaal, ik ben Francois, ik woon in Amsterdam en ik vis sinds een maand of vier, uitsluitend op de vlieg.
In de vakantie heb ik het virus te pakken gekregen, toen snel de beginnerscursus bij de VNV in Wilnis gedaan. Daar leer je prima werpen en zet je je eerste stappen in het binden. En dan heb je die cursus gedaan en sta je daar me je eigen hengel en kom je er achter dat je wel kunt werpen maar nog totaal niet kunt vissen... Dus dat ben ik nu aan het leren. Ik vang nog vooral kleintjes, thuis heet ik intussen "voorntje", maar dat bomt me niet, ik geniet nog van elk vissie dat ik vang.

Paar weken terug met de leden van De Meivlieg uit Badhoevedorp wezen snoeken, dat was wel een belevenis. Geen vis gevangen maar het was een heerlijke dag buiten. Dus nu is er een snoekenhengel met molen en lijn in bestelling.

Ik ben hier op het forum om te leren, da's simpel zat, dus ik vraag en lees vooral. Ik kijk uit naar vele mooie uren hier, en ik heb er ook al enkele gehad.

Groeten,

Francois

FSCHAMP

 ::welkom:: Francois en veel plezier hier op het forum, je gaat hier zeker nog het en ander bijleren.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Beertje

Francois,van harte welkom op dit forum ::goodjob::

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Jan Damman

Van harte  ::welkom:: hier op het forum Francois.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

FrancoisCKX

Dank voor jullie welkom, jongens!

Raymond

Van harte  ::welkom:: Francois. Veel plezier hier op het forum en aan het water met deze fantastische hobby...
::wtf::

merijn1982

Tight lines!!

Gerrit72



François  ::welkom:: en blijf genieten!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Arie de Vries

Francois,
van harte welkom
Groet, Arie