Welkom ErwinV

Started by Vliegvissers.nl Team, July 31, 2014, 16:25:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo ErwinV welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


ErwinV

Hoi,


Na een periode van 15 jaar niet, of toch zeer weinig, te vissen heb ik vorige week mijn oudste dochter eens meegenomen om wat te gaan vissen. Ze had het na 5 minuten al gezien en dan zijn we maar gestopt om schelpjes te zoeken. Ik heb helaas de smaak weer helemaal te pakken  :-X

's avonds samen op youtube de serie van Chris Yates nog eens bekeken: a passion for angling (voor de meesten waarschijnlijk geen onbekend videomateriaal). De aflevering van Redmire Legends ken ik nog altijd van buiten, de vliegvis gedeeltes heb ik vroeger altijd gelijk doorgespoeld. Op dit moment is het eerder andersom. Vorige vrijdag dus een setje op gaan halen en ondertussen is het eerste voorntje voor de bijl gegaan, superblij met de volle 10 cm vis.  8)

Ieder vrij moment sta ik in de tuin wat pogingen te ondernemen of probeer ik naar een water hier in de buurt te fietsen om toch wat bezig te zijn.

Vliegvisdoelen in deze volgorde:
Baars, snoek, forel, zeebaars, zalm (hopelijk blijft het niet bij dromen)
De weg is wel nog lang vrees ik






Gr,

Erwin

Scaramouche

Welkom Erwin, Dat je je doelen maar mag bereiken, of anders veel plezier hebben in de pogingen  ;D

Ik zou karper zeker in het rijtje zetten, daar hoef je niet ver voor en levert ongekend veel spanning.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Raymond

Welkom Erwin.  ::welkom:: En alvast veel plezier gewenst met je ontdekkingstocht binnen de oneindige wereld van het vliegvissen... :D
::wtf::

Arie de Vries

Moi Erwin,
Welkom hier
Groet, Arie

Beertje

Welkom Erwin op dit forum. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Erwin

Welkom Erwin.

Gr, Erwin ;)
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...