Welkom Johan H

Started by Vliegvissers.nl Team, July 28, 2015, 10:09:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Johan H welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Johan H

Hallo forumleden  via dit berichtje wil ik mij aan jullie voorstellen, hoewel ik denk dat een aantal leden mij al reeds kennen en zeker een keer op Baggelhuizen gezien hebben.
Mijn is Johan ik ben 56 jaar  woon in Drachten en mijn grootste passie is uiteraard vliegvissen .
Ik ben een jaar of 12 geleden gestart met vliegvissen en heb door de jaren heen het één en ander bij geleerd waardoor ik nu langzamerhand een beetje met een vlieghengel uit de voeten kan.
Ik heb vooral de eerste jaren veel gevist op de noordelijke forellenvijvers, in de eerste jaren voornamelijk bij André in Ruinerwold, maar sinds de Forelpoel van Ale werd geopend was ik daar veel te vinden.
Sind vorig jaar september ben ik een vaste wekelijkse bezoeker van Baggelhuizen geworden , een water wat in mijn ogen uniek is in noord Nederland en waar ik al menig mooie forel gehaakt heb. Heb mij sinds gisteren ingeschreven als aspirant lid van de vereniging van dit water de NNVV.
Verder vis ik veel op de vele mooie watertje bij mij in de buurt, want ook een mooie ruisvoorn is een pracht vis om met een vlieghengel te vangen .
Verder heb ik 2 prachtige ervaringen op stromend water, een aantal jaar geleden in Tsjechië in het Reuzengebergte heb ik veel vlagzalm mogen vangen en afgelopen juli op Camping Bissen heb ik met veel succes daar veel een prachtige beekforellen mogen vangen.
Ik ben geen vliegbinder, kan nog altijd niet warm lopen voor deze tak van de hobby, koop dus al mijn vliegen, mochten er leden zijn die hun eigen gemaakte vliegen ook verkopen , voor een redelijke prijs, dan ben ik altijd geïnteresseerd .
Daar ik na de zomermaanden weer veel op Baggelhuizen  zal genieten , is de kans groot dat je mij daar tegen het lijf zal lopen .

HappyFisherman

Welkom Johan en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Raymond

::wtf::

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Caspar

Let it Fly.


peterf


Beertje

Welkom Johan op dit forum. ::welkom::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Arie de Vries

Moi Johan, welkom op het forum en op Baggelhuizen
Groet, Arie