Welkom jurjuin

Started by Vliegvissers.nl Team, July 02, 2016, 14:13:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo jurjuin welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


jurjuin

Hallo allemaal,

Ik ben Jeroen van Starkenburg, 27jaar en woonachtig in Sint-Annaland op eiland tholen.
Voorheen altijd met de shad op baars en snoekbaars gevist en nu sinds zoon 1,5jaar actief met de vlieglat.
Nog niet heel ervaren maar een paar lessen gehad bij Jo ( van fauna hengelsport) en kan nu aardig uit de voeten.
Ik vis met de vlieghengel op alles wat bijt en wat mijn hengel toe laat.
Tot nu toe een keer in de verdon gevist, was een prachtige ervaring.

Groeten Jeroen

Arie de Vries

Hoi Jeroen,
Welkom hier op het forum
Groet, Arie

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Raymond

Welkom Jeroen! Er zitten hier op het forum nog wel wat meer vissers van bij jou uit de buurt. Misschien verstandig om die mannen op te zoeken, niet eens alleen voor de kennis want ik ken ze als zeer sympathiek en gezellig...
::wtf::

jurjuin

Bedankt!

En goed om te weten, wilde binnenkort ook eens mee met een vismaat van de buzzer. Misschien dat ik daar nog wel mensen tegen kal komen.

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

FSCHAMP

Welkom en veel plezier op het forum.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>