Jouw laatste vliegvisaankoop revisited

Started by Gert, December 14, 2012, 23:10:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisgek

das echt een werp kanon ja vooral met de sinklijnen waar kocht jij de loomis  dan zoek er eigenlijk ook nog 1
vr gr vliegvisgek


vliegvisgek

dank je gaan we effe bestelllen wel heel goedkoop nu  ::goodjob:: ::goodjob::

Scaramouche

klopt, daar heb iuk em vandaan. Ik had geloof ik de laatste #6. Er lag ook nog een #8. En er zijn nog een aantal native runs.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

wouter veuger

Mooie hengel frank!

@vliegvisgek: ik zou maar naar de winkel gaan om hem te halen,de webshop van Peeters staat nu niet echt bekend om zijn snelle en accurate levering😳😳😳😛

FSCHAMP

- een extra magneet voor mijn verschillende schepnetten
- rubber legs in 3 verschillende kleuren
- 100 goudkoppen 4 mm
- Congo hair
- A&M UV resin (kwestie van eens uit te proberen en te vgl tov Bug Bond, Daimond Hard en Bug Off)

Verder heb ik nog een bestelling in Polen geplaatst, die normaal binnen de 7 dagen geleverd wordt.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Esoxlucius

Ik had nog geen waadnet maar hij is vandaag gearriveerd, superrrrrr!!!
Het nieuwe waadnet van Fishpond stond op mijn lijstje en kan nu worden afgestreept :-)



[attachment deleted by admin]

PeterS

Staat ook op mijn lijstje maar in Nederland niet te vinden.
Waar heb je hem gekocht ?
Grtz Peter

Esoxlucius

Ik heb hem besteld via http://www.adh-fishing.de, hij staat nog niet op de website maar je kunt
hem via email bestellen bij ze.
Hier nog wat informatie over dit product https://youtu.be/mKyZJsWD22E

PeterS


Joost S.

Een rondje verklikkers gedaan.

Yarn lightningstrike, footballs en nog even wachten op de turn ons. En dan eens een middagje testen welke vliegen ik onder welke verklikker kan hangen.

HappyFisherman

Een zooi Gamakatsu F31 maatje 18, mooie ruime haakbocht voor kleinere vliegjes.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Joost S.

Inmiddels de tosi strike indicators binnen. En ik denk toch dat die het gaan worden, ziet er goed uit. Veel kleiner dan zo een yarn verklikker, waar ik een beetje schrik van had voor het vissen op voorns ed.

Hoop dat het goed werkt, en dat die rubber dingetjes niet ook in no time kapot gaan.

Gert

Een nieuwe Polaroid  zonnebril, speciaal "for fishing" stond erop.
Geeft de wereld wel een heel apart kleurtje als je 'm op hebt.



Hoewel de glazen een behoorlijk formaat hebben, waren ze maar net groot genoeg om de karper die vanmiddag voor m'n voeten zwom, geheel in beeld te krijgen  ;D.
Maar zonder die bril had ik 'm waarschijnlijk helemaal niet gezien.




Hidde



Pakketje van pro flyshop in de bus!
Voor de kleinere meertjes en rivieren in zweden .
En ander zoet water natuurlijk.
Zelfde set in #6 bevalt zo goed dat het een redelijke nobrainer was toen ik voor wat lichters in de markt was.

Marco B

Omdat mijn waadschoenen nu alweer kuren begonnen te krijgen (ze beginnen boven op de schoen scheurtjes te vertonen) ben ik mij vandaag maar eens gaan oriënteren om nieuwe natte stappers aan te gaan schaffen. Althans, het was de bedoeling om eerst maar weer eens rond te kijken. Maar zoals het vaak gaat liep ik al snel tegen een paar overjarige Simms Rivershed schoenen aan die ik met flinke korting kon kopen. Het laatste paar en toevallig mijn maat dus ik kan voorlopig weer vooruit. Stevige robuuste schoen die een behoorlijke tijd mee moeten gaan (hoop ik).
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

WimS

Quote from: Hidde on May 13, 2015, 21:59:10


Pakketje van pro flyshop in de bus!
Voor de kleinere meertjes en rivieren in zweden .
En ander zoet water natuurlijk.
Zelfde set in #6 bevalt zo goed dat het een redelijke nobrainer was toen ik voor wat lichters in de markt was.

Lijkt me een hele mooie set. Veel vis plezier ermee.


Hidde

Thanks, gaat wel lukken denk ik..
Goed krom trekken deze zomer is de bedoeling

Marco B

Kocht ik gisteren met een leuke korting nieuwe Simms waadschoenen, kom ik er vandaag achter dat er kleurverschil in zit. Is de ene schoen zilverachtig afgewerkt, de andere is goudkleurig afgewerkt. Blijkbaar 2 identieke schoenen van hetzelfde type, alleen een iets andere kleur. Lijkt er op dat de winkelier een keer de schoenen heeft verwisseld. Er moet dus ergens in Nederland iemand zijn die precies zo'n paar heeft als ik, dus als ie graag 1 schoen wil ruilen .... :)
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Sieger



Sieger

Marco B

oké, oké, links en rechts is dan andersom... ouwe zeur  8)
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Sieger



Sieger

HappyFisherman

Vorige week een paar Orvis schoenen op de kop getikt. Rits aan de binnenzijde is echt ideaal en ze lopen heerlijk :)

Nu nog een ander ademend waadpak, want deze lekte gister waar je het zaakje lekker droog wil houden ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Marco B

Quote from: HappyFisherman on May 16, 2015, 16:04:21
Nu nog een ander ademend waadpak, want deze lekte gister waar je het zaakje lekker droog wil houden ;)

Bij je enkels?  8)
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...