Jouw laatste vliegvisaankoop revisited

Started by Gert, December 14, 2012, 23:10:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Gert

Ruim 100 kleine nimfjes besteld om op kleine visjes te vissen. Kwaliteit van de haken is niet geweldig, maar goed genoeg voor die kleine visjes, en zelf binden is me te veel gepriegel.

vliegvisserdorian

Ik kreeg net een mailtje van de eigenaar van de winkel waarin hij mij vertelde dat de orange saddles uitverkocht zijn en of het goed is als hij me een halve grade 1 opstuurt en wat geld terugstort :P Ik was blij dat ik ergens een orange saddle had gevonden blijkt ie ook daar al weer uitverkocht te zijn   :-\

BV


vliegvisserdorian

Quote from: BV on October 07, 2014, 22:26:20
Oranje-gek  :D :D
Haha ::) om de een of andere reden heb ik altijd meer vertrouwen in oranje en rose dan in andere kleuren ;D En dan groen om wat baarspatronen te maken iets realistischer(? :P). Uiteindelijk denk ik toch dat het er vooral om gaat dat je vertrouwen hebt in wat er aan je lijn hangt (zoals Hilco ook zegt in het topic "vertrouwen")

vliegvisserdorian

Nog maar wat spullen besteld om streamers te bouwen, dit keer geen oranje ;) Wat ostrich herl, bucktail, binddraad en plakoogjes ;D

Joost S.

Zo, ben er klaar voor. Als je hier geen snoek mee kan strikken, kende beter gaan sjoelen.


[/URL]

Floor

Dat is een mooie verzameling! Dat gaat zeker lukken.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Gerrit72


Joost, dat ziet er goed uit!

(Dat wordt niet sjoelen  ;))
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Stonefly

Speciaal voor de forumdag:

1 x Salmo " Sky Fly " # 6/7   
1 x A&M WF7F "Moss Green" Exposed loop.

MarcelN

Vandaag de doos van Bogdan ontvangen, wat een berg spullen zeg, echt bizar veel en mooi ook, vooral de bucktail is prachtig lang en veel!
Heel veel van Hends, da's geen chinees :P  hier de grote bucktail   http://www.bogdangawlik.pl/index.php/cPath/322_169_885_645
Vandaag ontzettend veel lol gehad met de Kanekalon 'Orange' van de DreadShop, ik had de streamer wat te lang gemaakt, maar wat vonden ze hem leuk, wel geteld 8 snoeken erop gehad, geen één geland, scheeld weer onthaken haha. ;D

HappyFisherman

Heb m'n wit op, maar bindspulletjes uit Polen bestellen heeft me een paar keer dikke prut opgeleverd. Als je vervolgens mailt wat het probleem is krijg je excuus en troep van hetzelfde niveau...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

gijsie20

Ik heb zeer regelmatig besteld bij bogdan..en nooit problemen gehad. Erg mooi spul voor niet veel geld. Ook merk artikelen idd.

MarcelN

#862
Dan heb je een echte Pool getroffen Happy, Bogdan is een topzaak hoor ik van meer mensen, echt alles netjes apart verpakt en wat er niet was van de bestelling trok die van de Visa rekening af ::goodjob:: na 5 werkdagen op de stoep.
Zelfs de honderden dezelfde tungsten beads zaten netjes per 10st. in een zakje in weer een grotere zak, b.v 500st. tungst.rainbow 2mm waren 50 zakjes gebundeld in 5 zakjes, dus niet alles in 1 zak geflikkerd zoals..... :-X uh die andere Pool ::)

FSCHAMP

 ::agree::  Ook mijn bestellingen bij deze internet winkel waren steeds in orde zoals Marcel reeds zeer goed heeft uitgelegd.  Ik gebruik veel spullen van Hends en je krijgt identiek dezelfde verpakkingen met het zelfde materiaal en bijna aan de helft van de prijs van bij ons (België). Bv. een kaartje met Kristal Chenille, hier in België 2,8 euro, hetzelfde pakje met dezelfde lengte van chenille voor slechts 1,39 euro en als je voor meer dan 100 euro koopt zijn de verzendkosten nog gratis ook.  En hier moet ik voor de verzendkosten betalen of het materiaal zelf gaan ophalen.  Ik ben reeds meer dan 2 jaar klant bij deze internet winkel en nog nooit problemen gehad of ontevreden geweest.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

HappyFisherman

Gisteren bij Raven rig ringetjes gehaald. Zegt zo'n karpervisser dat ik er vast Blow out rigjes van ga maken. Antwoord dat het tippetringetjes zijn vanaf nu had ie niet verwacht  ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arie de Vries

Bij de Action, thermo ondergoed in wit en zwart tot XXL nog geen drie euro voor een broek en ongeveer zelfde prijs voor een hemd.
Groet, Arie

Gert

Voor m'n broer, die een paar weken terug even met m'n hengeltje mocht vissen en gelijk ook zo'n hengeltje wilde: heb toch nog ergens een Orvis Helios Ion #3 kunnen scoren en er ook meteen maar een Shimano Biocraft reeltje bij besteld. Hij had een goeie stripbeurs gedraaid vorige week in Breda, dus kon wel weer eens een knappe investering vanaf voor z'n hobby.

Hilco de Visser

en jij kon weer eens lekker hengel en reel kopen  ;D

Gert

Ja precies, ik neem dat soort opdrachten graag aan ;D

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gert

Ach, hij is net als ik: neemt alle opdrachten graag aan  ;D

Scaramouche

In mijn zoektocht naar een midflex #7 kreeg ik een Guideline LPXe 9'6" in mijn handen gestopt om er eens een tijdje mee te zwaaien. Als ie beviel kon ik hem voor een heel zacht prijsje overnemen. Niet de midflex die ik zoek maar een dermate fijne hengel dat die mag blijven.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

wouter veuger

jij moet eerdaags ook wel aan een tweede hengelrek zeker frank?  ::agree::

volgens mij heb je een aardig bosje hengeltjes staan.. ;)

ik heb zelf de stelregel: als het niet meer in mn hengelrek past,moet ik eerst iets verkopen voordat ik wat nieuws aanschaf ::)
( er staan er nu 18 in,en hij is vol) maar ik heb me voorgenomen dat ik in ieder geval tot het voorjaar geen nieuwe hengels of reels aanschaf :o

wel een uitdaging,zolang geen hardware kopen :P

Scaramouche

Valt nog wel mee Wouter, de verzameling is nu
#3 Winston GVX
#5 Winston GVX
#5 TFO BVK
#7 TFO BVK
#7 Guideline LPXe
#9 Thomas & Thomas Helix
#9 Grey's Saltwater XD

En er liggen nog ergens twee ron thompson hengels die ik zo aan een beginner wil schenken. uit mijn hoofd tweedelige Arezzo's: 9' #6/7 en 11' #5-7

(ik laat mijn jerk- en spinhengels even buiten beschouwing... ::)

Als ik een geschikte #7 midflex heb gevonden ben ik eigenlijk wel klaar. Denk ik  ;)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

goswit

Zomaar een vraagje,  waarom kom ik Hardy hengels zo weinig tegen.Is dat door de prijs of is de kwaliteit niet goed.


Gos
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff