Jouw laatste vliegvisaankoop revisited

Started by Gert, December 14, 2012, 23:10:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Gert

Quote from: wouter veuger on September 19, 2013, 13:46:18
@gert: dat zal wel meevallen denk ik, ik vind het iig erg prettig een paar spoelen extra,heb er al 3 van de 5 gevuld hoor ;)

Precies, daarom zijn het ook EXTRA spoelen, en geen reserve ::agree::

wouter veuger

o zo bedoel je hahaha, hoe is het bij jou met de snoekvangsten? of ben je nog niet geweest?

Gert

Nog niet geweest - ben net terug van vakantie (eerst Frankrijk, daarna Oostenrijk).

wouter veuger


Troutbuster

De Beulah spey 11,6 ft #6/7 met bijbehorende lijn Beulah Elixer overgenomen van Sieger

Lijn zit intussen op de reel (Snowbee Onyx 7/9)

Binnenkort maar de combi maar eens stevig aan de "tand" voelen!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Heintje Davids

Mooie hengel Jan en blij dat je de knoop voor mij hebt doorgehakt want ik zat al een tijdje te twijfelen of ik 'm wilde kopen of niet  :). Op zich goede hengels. Ik gebruik al enige tijd een dubbelhandige #5 uit de Platinum-serie voor diverse vormen van visserij. Helaas is de mijne een maand of 5 geleden spontaan gebroken (kan gewoon gebeuren) maar de garantie laat wel lang op zich wachten. Tot op heden mijn enige negatieve puntje mbt Beulah maar de werpeigenschappen zijn grandioos.

quaden

#381
ik was nog opzoek naar een 6/7# hengel voor op kleine karper/snoek en barbeel op de grensmaas.
de lokale viswinkel binnen gelopen en die had een doos met hengels opgekocht (faillissement)
lag daar een ron thompson 6/7# 9.6ft monterra voor 35 euro, die kon ik niet laten liggen.

Team

#382
Hardy  reel , The flyweight,  2/3
Hardy rod, Classic Leightweight Featherweight  7ft  #3

Ik weet het, ik weet het, het is geen Snowbee, maar ook wel lekker.

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

Marksman

Leuk hengeltje is dat team, mooi dat je ook een passend reeltje hebt. Zelf heb ik er een hardy featherweight onder zitten. Gooit goed hè dat hengeltje,  ::wtf::

harlin

Een  #1 & 2 lijn van A&M

En een ademend waadpak, hoop er veel plezier van te hebben.
http://www.amfishingtackle.nl/waadpakken/

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

oh Boy zien ik.

en heb je ook een paar nieuwe ijsselmeer gympen erbij gekocht Harry ;)

ik heb wat klosjes Stroft laten meenemen.

12/00 en 14/00 stroft gtm

bevalt me super.


harlin

heb nog originele (vilt)gympen Henk,
maar die gebruik ik niet in dat water. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Heintje Davids

Omdat Jan me voor was met Sieger z'n tweehandige Beulah, een Loomis VersaSpey gekocht. Aftma 5/6 van 12.6 ft. Ter vervanging van mijn gebroken Beulah #5, waar de reparatie waarschijnlijk nog wel even op zich laat wachten  ::zucht::. Altijd fijn die zgn. levenslange garantie (NOT). Nu nog een nieuwe lijn scoren.

HappyFisherman

Minimalistische eksters, ze bestaan nog :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ben

Oh jah een mooie Cortland #7 Precision XC gekocht voor slechts 100 eurie, werpt als een tierelier, ga morgen naar Baggel!!1 ::goodjob:: ::hulp:: ;D ;D ;D

Hidde

Dit weekend bij arjan van pro fly shop  een mooie nieuwe set samengesteld.
Twijfelde even over de hightide van a jensen die hij zwaar in de bonus heeft maar aangezien ik vd setjes ben voor
Een loop combo gegaan, al zou ik vd jensen ook geen spijt gehad hebben, was misschien iets te strak voor me..heb denk ik een wat vergevender hengeltje nodig..
Nu dus
Loop xact 9 voet, aft. 6 , 4 piece
Loop xact reel
Loop evotec 100 lijn
Zsm aan de waterkant nu..

FlueFisker

Paar streamers bij Dykers en een pet tegen de regen in m'n gezicht als het waait  :)
Quote from: merijn1982 on January 16, 2015, 11:08:17

Heb al een hoop ijsvogeltjes gepot afgelopen tijd. Erg mooi!!

Team

Wat kleuren  chinese cock skins, buck skins,  C&F  schaartje, bij Kaj  in de opruiming en wat mole skins voor de spiders.

OP marktplaats  TFO prof.   9ft  #5   nieuw  plus reel ,  en reservespool, plus  drijvend, en een zinkende lijn, voor 50 euro
NUNC  AUT  NUNQUAM

gijsie20


Christof van den Berge

Airflo Six Sense 6/7 Floating, Airflo Six Sense 6/7 Interm.
Snowbee Diamond 10 ft #6


;D ;D ;D ;D
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

jelle

Ik heb geen geluk de laatste weken
koop ik een lijn zit de coating er niet goed op , word goed opgelost door de verkoper ::goodjob::
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Rena

SA VPT WF #5 F en SA Air Cell DT #5 F

Zullen het water pas volgend jaar zien  :-\

Rick

#397
Laatste tijd weer aardig aan het kopen geweest, waaronder een Orvis Clearwater 2  10ft #7 met de Airflo intermediate en Di5 zinklijnen en een nieuw setje #5, te weten een
TFO BVK 9ft  en de nieuwe 3 tand tf40 reel...  Niet erg bekend in Nederland volgens mij maar ik vind het een prachtige reel en met name de slip is fenomenaal..








Arie de Vries

Okuma SLV 2/3 reeltje om mijn "ultra licht"combinatie met TFO #2 te vervolmaken
Groet, Arie

JOLP

Vandaag op marktplaats gekocht een Orvis Battenkil Mid Arbor III, een Okuma airframe beiden met lijn ., 10 zakjes met Bindspul  oa van Orvis en 8 vliegendozen vol met ongeveer 400 vliegen, streamers bobys enz voor 100 euro. Volgens mij geen slechte aanschaf.
Ik koop eigenlijk bijna nooit iets nieuws, behalve klein spul  en dat bevalt mij prima. Ook rondstruinen in de Kringloop  is een soort vissen. Wel eens een Orvis hoed gescoord en holglas hengeltjes om op te knappen. Ik heb eigenlijk maar 1 probleem en dat is dat ik kopen gemakkelijker vor mij is dan verkopen. Die Orvis heeft trouwens een hele fijne slip  :D