Binddag 2015 Apeldoorn

Started by Arno, November 28, 2014, 19:06:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Herman

Hopelijk kan Brammetje wel aansluiten, zou jammer zijn om m niet te treffen!
Go for it Bram!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

Jos en ik komen in ieder geval wel, dus de ovb kan eraf.
We zullen echter niet de eersten zijn, want gaan pas na half elf weg uit Amstelveen. Dus niet ongerust worden  ;)
En Markpiet rijdt ook met ons mee als ie het niet te laat vindt.

Groet,
Gert

Nigel

Misschien een gekke vraag maar zou iemand zijn koffiemolentje mee kunnen nemen?

Dan heb ik vast nog wel wat dubbing over voor je  ::new::

sjoerd



Voor de beginnende vliegbinders maar ook de anderen zal  ik een krat met overtollig bindmateriaal
meenemen a.s. zaterdag. Gratis grabbelen zeg maar.
Arno, ik sta toch al op de lijst hé? :)

Tot zaterdag...............

Sjoerd


Arno

Ja Sjoerd je word verwacht.

Gr Arno

Th vd Poll

Helaas moet ik me door omstandigheden afmelden voor de binddag  :'(

Arno

Jammer ik heb je van de lijst gehaald.

Gr Arno

Nigel

Hoewel niet veel, heb ik ook materiaal wat ik wil delen. Vaak koop/krijg je dat bindmateriaal toch in te grote hoeveelheden.

Graag doe ik nogmaals beroep op een koffiemolentje! Zou top zijn als iemand die neenam [emoji56]

Beertje

#233
Nigel@ mijn maat Jaap heeft volgens mij een koffiemolen.Ik vraag hem wel even om hem mee te nemen.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Satch

Quote from: Nigel on January 15, 2015, 11:33:47
Hoewel niet veel, heb ik ook materiaal wat ik wil delen. Vaak koop/krijg je dat bindmateriaal toch in te grote hoeveelheden.

Graag doe ik nogmaals beroep op een koffiemolentje! Zou top zijn als iemand die neenam [emoji56]

Ik wil de bonenmaler van mijn vriendin wel stiekem meenemen. Op voorwaarde dat we deze na afloop grondig schoonmaken ;)
Liep zelf ook al een tijdje met het idee om vanuit een Hare's Ear mask zelf wat mooie dubbing te produceren. Kan jij me meteen de verhoudingen leren.
win-win-win!
Ben te herkennen aan de zwarte Stonefly bindtas en de Dyna-King Kingfisher vise.


Nigel

Dank voor reacties!
@Satch.
Ik heb hier nog wel een gedeelte van een konijn liggen. En stukken wat geloof ik een fred oid was. Van verhoudingen wat dubbing betreft weet ik echter nada. [emoji28]
Maar misschien kunnen we er samen toch wat wijzer van worden. Who knows.

Arie de Vries

Voordat iedereen met de koffiemolen van een ander gaat sjouwen en dan na afloop ook nog eens thuis een hoop ellende krijgt. Ik heb er ooit een speciaal voor dubbing maken aangeschaft en neem hem graag mee. Tot op heden ben ik niet aan zelf dubbing maken toegekomen. Maar wie weet brengt deze bijeenkomst ons op ideeën en bij de grootste verzameling vliegbinders van Nederland zal vast wel iemand te vinden zijn die ons verder kan helpen?

Ik doe hem in elk geval bij de bagage
Groet, Arie

Jan Bruins

Koffiemolen mee.........laat je vice maar thuis dan  ;)
I don't drink water, fish f*ck in it...

Jan Bruins

Sjoerd neemt heel wat spullen mee waar prima dubbing van te malen is.

(zie foto hier ergens boven)
I don't drink water, fish f*ck in it...

Beertje

Afgesproken. Arie neemt zijn harenmaler mee naar de binddag. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Troutbuster

Broeders,

Is er nog een 2e handsbeursje zaterdag??

Ik heb nog wat overtollig maar nieuw materiaal in de aanbieding te weten;

2 spiksplinternieuwe, nooit gebruikte reels van G-loomis (Current met res spool in tas, Eastfork in doos) in de hogere # klasse (waren erg duur, maar gaan voor een schijntje weg)
een mooi aantal Shimano vliegenlijnen diverse types in de hogere # klasses, nieuw in doos
Mooie, splinternieuwe houten vliegendozen (Ron Thomson)

Neem ik mee voor de liefhebber van zwaar geschut (toch niet mijn ding)

Gr

Jan
"Petri Heil"


mrproper

Thanks toe het slechte weer zijn we ook weer van de partij as zaterdag .

sjoerd

Kunnen we eens zien wie achter al die nicknames zitten :) :) :) :) :).


Sjoerd

Satch

Quote from: Troutbuster on January 15, 2015, 17:01:47
Broeders,

Is er nog een 2e handsbeursje zaterdag??

Ik heb nog wat overtollig maar nieuw materiaal in de aanbieding te weten;

2 spiksplinternieuwe, nooit gebruikte reels van G-loomis (Current met res spool in tas, Eastfork in doos) in de hogere # klasse (waren erg duur, maar gaan voor een schijntje weg)
een mooi aantal Shimano vliegenlijnen diverse types in de hogere # klasses, nieuw in doos
Mooie, splinternieuwe houten vliegendozen (Ron Thomson)

Neem ik mee voor de liefhebber van zwaar geschut (toch niet mijn ding)

Gr

Jan


Mocht iemand nog een mooi 7ft #3 hengeltje werkloos thuis hebben liggen dan houd ik me aanbevolen! Materiaal maakt me (op dit moment) niet uit, als het qua style maar een beetje bij de Hardy Lightweight #3 reel past.

Verder neem ik zelf een tas vol bucktail ea flash materiaal mee. Ik bouw toch geen streamers a la halve kippen :)

merijn1982

Ik zal er zijn onder me eigen naam sjoerd;-)
Tight lines!!

merijn1982

@satch: ik zie het nu pas, maar in mijn andere topic geef je aan een beginner te zijn. En ik je dus van harte de vliegen gun om je op weg te helpen en nu lees ik je reactie hier over je vice, bindtas en tas vol bucktail en flash omdat je dit toch niet gebruikt???? Ik maak daar dan toch uit op dat je al langere tijd bind en dus geen beginner bent. Ook voor jou geld dat ik de vliegen echt alleen aan iemand wil geven die echt net start met binden/vliegvissen. Val je daar niet onder gaan de vliegen niet naar jou!
Tight lines!!

Troutbuster

#246
Quote from: Troutbuster on January 15, 2015, 17:01:47
Broeders,

Is er nog een 2e handsbeursje zaterdag??

Ik heb nog wat overtollig maar nieuw materiaal in de aanbieding te weten;

2 spiksplinternieuwe, nooit gebruikte reels van G-loomis (Current met res spool in tas, Eastfork in doos) in de hogere # klasse (waren erg duur, maar gaan voor een schijntje weg)
een mooi aantal Shimano vliegenlijnen diverse types in de hogere # klasses, nieuw in doos
Mooie, splinternieuwe houten vliegendozen (Ron Thomson)

Neem ik mee voor de liefhebber van zwaar geschut (toch niet mijn ding)

Gr

Jan

FF tipje van de sluier

G-Loomis Current #9-10 met res spool
ooit gekocht voor € 349,- mag weg voor €200 (splinternieuw hè!)

G-Loomis Eastfork #9-10, gekocht voor € 189,- mag weg voor € 110,- en ja ook deze reel is splinternieuw

Lijnen Shimano Biocraft en Biocraft XT, allemaal nieuwe lijnen

2 st Biocraft WF 9 Intermediate, nieuw in doos, nieuwprijs € 29,99 mogen weg voor € 15,- per stuk

2 st Biocraft XT (Aerotaper met fitted braided loops) WF 9 Intermediate, nieuwprijs € 59,99 mogen weg voor € 25,- per stuk

1 st Biocraft XT (Aerotaper met fitted braided loops) WF 9 Sinking, en eenzelfde maar dan Quick sink (6 sec/m) ook € 25,- p/st

2 st Biocraft XT (Aerotaper met fitted braided loops) WF 12 Saltwater Intermediate, en ook deze mogen weg voor € 25,- p/st

Houten vliegendoos 2 en 3 delig voor € 15,- p/st, beide in een koop € 25,-

Helaas is verzamelwoede vaak een dure grap :P

Ooit grote plannen op nog groter wild, maar tsja....

Tot zaterdag

Gr

Jan
"Petri Heil"


MarcelN

Jan de handelaar ;D neem je je zus Li ook nog mee Jan? :P

weerwolf

voor de  liefhebbers zal ik een Peter den Hollander splitcane #3 meenemen

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Nigel

Nou dan neem ik wat er over is van stampertje ook wel mee [emoji16] . Daarnaast heb ik ook nog losse wol van de xenos die wat kleiner gemaakt moet worden. Ook dat hoef ik niet allemaal voor mezelf te hebben.