Welkom old town

Started by Vliegvissers.nl Team, December 09, 2014, 23:23:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo old town welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Wilco

Kleine toelichting is op zijn plaats.
Als het je voorstellen al teveel moeite is dan ben ik er snel klaar mee. Old Town is de keuze gesteld en daarna kreeg ik een verzoek zijn account te verwijderen zo gezegd zo gedaan.


mvg Wilco

jelle

Jammer dat hij de discussie niet aanging,
Kan erg verhelderend zijn.
En voorstellen is mooi maar geen noodzaak in mijn ogen
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Beertje

Mee eens Wilco. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gerrit59

Ook mee eens Wilco!
Als je even voorstellen al teveel moeite is..........
Dat hoeft echt geen lang verhaal te zijn.

Gerrit

maurice

Quote from: Wilco on December 10, 2014, 23:43:25
Kleine toelichting is op zijn plaats.
Als het je voorstellen al teveel moeite is dan ben ik er snel klaar mee. Old Town is de keuze gesteld en daarna kreeg ik een verzoek zijn account te verwijderen zo gezegd zo gedaan.


mvg Wilco

Ga je of gaan jullie dat nu bij iedereen doen die zich niet voorstelt of heeft voorgesteld?
::bbq:: ::proost:: ::proost::

weerwolf

je kan je afvragen wat erger is.........niet voorstellen of zo'n botte reactie.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Wilco

Heren.
Het is vrij simpel. Als je je aanmeldt dan wordt er gevraagd om je voor te stellen.
in dit geval neemt Old Town niet de moeite om zich voor te stellen  en begint zijn eerste actie op dit forum met het stellen van een vraag.
Daar heb ik hem op aangesproken met als resultaat dat ik de vraag van Old Toen kreeg om zijn account te verwijderen.  En dat heb ik gedaan.
Ik ben wel van plan deze lijn aan te houden.

Arie de Vries

Groet, Arie

weerwolf

ik bedoelde de botte reactie van team
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rossie69

intree vragen 2 euro per jaar dekt ook gelijk de kosten van de server draaiende te houden   ::slaan:: ::afspraak::

drefter

Ik heb de spel regels nog eens doorgenomen staat niets over dat je je moet voorstellen?
Ik denk dat we hier een erg botte mede forummer hebben die zijn macht wil laten gelden graag uitleg hier over
Openbaar graag en niet achterbaks

drefter

#13
Lezen is zo moeilijk hier. maak ik het wel openbaar.



drefter

#14
Ga eens met de voetjes op de grond en doe normaal je bent nog steeds niets meer als een ander.




drefter

Ik weet niet wat jij je in je hooft haal maar doe eens normaal voor de tweede keer.
En gedraag je eens normaal en antwoord daar ook naar en probeer nu eens 1 keer geen oude koeien uit de sloot te halen waar ik uberhoud niets van weet dat is iets tussen jou en bert en laat mij daar buiten.








maurice

#16
 ::wtf:: ::wtf:: ::wtf::

Zou wel fijn zijn als we wisten waar dit over gaat!!

Met wie ben je in gesprek Martin?
Oude koeien en Bert geeft me wel een vermoeden, maar waar antwoord je op?
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Plantje

Sorry jongens. Dit gaat nergens (meer) over.

Het account van Old Town is op zijn verzoek opgeheven. Een welkomsttopic met reacties is dus ook niet meer nodig.