Welkom jan visser

Started by Vliegvissers.nl Team, September 18, 2012, 16:00:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo jan visser welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


jan visser

Hallo allemaal,

Ik ben een ZO-Brabantse (roof)visser die sinds een paar maanden ook aan het vliegvissen is geslagen.
Heb in de gesloten maanden aardig wat mooie ruisvoorns gevangen met mijn 2e-hands #4tje en ga nu met mijn (ook 2e-hands) Orvis #8 op zoek naar snoeken die in een streamer willen happen.

Ik ben 49 jaar, getrouwd en heb 2 tieners als kinderen.
Mijn droom is een leuke visboot.

Ik hoop op dit forum veel nog op te steken van het vliegvissen.

ps, ik heb een van mijn eerste vliegvisvangsten gepost bij de attachments

A{b}r{a}xa{s}

Jan, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst. :)

Gerrit72


JAN WELKOM! mooie tijd om te starten met die 8# ORVIS! Snoektijd komt eraan, komt vast goed.
Succes en foto's van je vangst worden gewaardeerd!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

jan visser

bedankt.
Dacht alleen ook dat ik 2 foto's had toegevoegd via attachments. Waren niet te groot maar toch geeft ie aan dat het niet lukte ivm te grote file. Iemand een oplossing?

Sieger

Ja nog een paar postings plaatsen Jan en dan lukt het wel denk ik.... (volgens mij moet je eerst 5 -of 10- postings hebben geplaatst...)


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

attachments kunnen om 2 redenen te groot zijn (dacht ik)... het formaat van een afbeelding kan te groot zijn, of de file kan te groot zijn.
Zou dus 1 van beide kunnen zijn. Een oplossing zou ook kunnen zijn gebruik te maken van gratis fotosites zoals tinypics en daar de foto's plaatsen en dan via een link de afbeelding in je posting zetten.

jan visser

OK, heb de foto nog wat kleiner gemaakt, zoals ook in de gallery als maximum aantal pixels geldt:


[attachment deleted by admin]

jan visser

Ha, het is gelukt (maximaal 800x800 pixels)
Hieronder dan ook mijn 1e "vliegensnoek", in januari gevangen:
Moest er wel voor in de blubber, maar het was het waard.

[attachment deleted by admin]

A{b}r{a}xa{s}

mooi dat het gelukt is ;)

mooie vissen ook Jan !!

forel


Gerrit72


Jan, dat zijn mooie vissen!  ::goodjob:: Krijg er motivatie van, ga straks denk ook even zwiepen met een streamer ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.