Welkom Robert

Started by Vliegvissers.nl Team, March 15, 2012, 16:57:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Robert welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


forel


siempie


Robert

Thanx voor de hartelijke welkomstberichten!!

Ik kwam vanmiddag "beertje" tegen op een, voor noorderlingen, zeer bekende Windestek. Daar mocht ik "Beertjes" eerste Windevangst van 2012 meemaken  :D
Helaas deed zijn eigen cameraatje het niet, maar gelukkig heeft mijn werkgever mij voorzien van een telefoon met fototoestel! Dus het bewijs is er! (en ook reeds bij "beertje")

Zoals je tussen de regels door hebt kunnen lezen, kom ik uit het noorden. Uit Groningen (stad) wel te verstaan.
Op dit moment staat de Winde visserij centraal. En dan met name in de Hunze. Afgelopen zondag heb ik daar mijn eerste van dit jaar mogen landen!
Daarnaast ben ik een scandinafiel  ;)
Regelmatig vertrek ik voor een weekendje naar Denemarken om daar in het voor- en najaar de zeeforel te belagen rondom Fyn. 's Zomers kun je mij er vinden langs de mooie beekjes in Midt-Jylland, waarbij de Grindsted Å toch wel mijn favoriet is!

Of en hoe dat het komend jaar (en de jaren daarna) zal ontplooien, is nog niet helemaal duidelijk...
Mijn vriendin en ik staan op het punt om te verhuizen naar Zweden, omgeving Skellefteå. Da's iets ten zuiden van de beroemde Byske rivier.
Of ik dan nog steeds voor een weekendje naar DK ga rijden.....

Tot aan de waterkant!

Gr Robert

HappyFisherman

Hoi Robert,

Veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Bruins

Welkom hier Robert.

ik heb zo'n vermoeden dat we elkaar wel kennen.....

Begint je achternaam met een B  ??

We hebben volgens mij in 2001 de beginnerscursus op Baggelhuizen gedaan.
I don't drink water, fish f*ck in it...

Zeenimf


Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Robert

Quote from: Jan Bruins on March 16, 2012, 08:07:56
Welkom hier Robert.

ik heb zo'n vermoeden dat we elkaar wel kennen.....

Begint je achternaam met een B  ??

We hebben volgens mij in 2001 de beginnerscursus op Baggelhuizen gedaan.

Hallo Jan!

We kennen elkaar idd wel, maar niet van de beginnerscursus. Die heb ik namelijk niet gevolgd...
Waarschijnlijk wel van Baggelhuizen idd! En we treffen elkaar vast nog wel eens een keer!

Gr Robert B(ult)

Gerrit72

voor noorderlingen, zeer bekende Windestek QUOTE

Robert WELKOM!

Als noorderling (en hier nieuweling) wist ik hier tot voor kort niets van. Er gaat op dit forum een wereld voor me open.

Hoop dat jij er, ook al ben je ervaren, ook veel plezier van hebt!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Jan Bruins

Yess, dan had ik het toch goed.

Leuk dat ik je hier weer tegenkom.

Misschien binnenkort.................Hunze  :)
I don't drink water, fish f*ck in it...

Robert

Quote from: Jan Bruins on March 16, 2012, 16:07:21
Yess, dan had ik het toch goed.

Leuk dat ik je hier weer tegenkom.

Misschien binnenkort.................Hunze  :)

Kom er de afgelopen bijna dagelijks... Is toch wel handig dat ik m'n eigen planning kan maken!
Komende week lekker vrij! Dus vast wel ff tijd om nog een lijntje te strekken!

Gr Robert

Beertje

#12
Hééé Robert,
welkom hier,Ja dat was mazzel man dat jij een camera had.Anders hadden ze nooit gelooft dat ik deze winde gevangen had.

Bij de weg, ik had van middag Weer 2 (ongeveer even groot) en wel 6 lossers.Kan niet aan de haak gelegen hebben want het waren verschillende nymphen.
Wat me wel opviel,dat ze vooral groten nymphen namen Haak 8.Ja,ze hebben een grote bek die joekels.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

harlin

 ::welkom:: Robert,
Quote from: Robert on March 15, 2012, 21:32:36
Mijn vriendin en ik staan op het punt om te verhuizen naar Zweden, omgeving Skellefteå. Da's iets ten zuiden van de beroemde Byske rivier.
Kijk, dan ben/wordt je een echte Noorderling.  :o
Dat wordt daar schaatsen ipv vissen.   ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}

Robert, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst. :)

siempie