Welkom Hans. K.man

Started by Vliegvissers.nl Team, November 05, 2011, 21:33:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Hans. K.man welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Hans. K.man

Hallo allemaal!,

Mijn naam is Hans Kunstman en ik woon in Steenwijksmoer (coevorden), ik ben 14 jaar oud en ik ben erg niewsgierig naar het vliegvissen. Ik heb het nog nooit zelf gedaan maar ik zou graag een keer met iemand meegaan en zo zien wat vliegvissen nou echt inhoud. Voor mensen die het leuk vinden te weten, ik gaan in Coevorden naar school (atheneum,Nog wel...) en ik ben behalve in vissen een groot motorliefhebber (classic racers en caféracers) en ik speel Saxofoon. Nou, dat lijkt me toch aardig wat informatie.

Groeten,
Hans

HappyFisherman

Hoi Hans,

Welkom en veel plezier hier!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

siempie


Hans. K.man

Zo zeg, jullie zijn er ook snel bij!

bedankt, enne zie ook even mij andere post!
Misschien vind je het zelf leuk om een keer een toeschouwer te hebben of ken je iemand!

Groeten,
Hans

John

Welkom Hans,

Mocht je belangstelling hebben dan wil ik je gerust een keer meenemen naar de Vliegvisvereniging Nieuw Amsterdam waar ik zelf ook lid van ben.  Altijd leuk om een mede dorpsgenoot op sleeptouw te nemen en enthousiast te maken voor het vliegvissen.

Stuur even een PB als het je wat lijkt.

Groeten,

John,

Hans. K.man

Hoe stuur ik hier een PB eigenlijk? is dat het envelopje?

Ja lijkt me leuk John moet even met mijn ouders regelen hoe en wat natuurlijk.
Ik begrijp dat je zelf ook in Steenwijksmoer woont?

John

Klopt,

Gewoon op het envelopje klikken en dan kun je mij een directe mail sturen.

Ga waarschijnlijk zelf ook nog even richting meppel om een kijkje te nemen dus als je belangstelling hebt........


Hans. K.man

Nou morgen zal een beetje kortaf zijn, vrees ik.
Toch bedankt, helaas zijn mijn ouders nu niet thuis dus ik kan er nog niets over zeggen.
Maar heb je toevallig ook een plaats van die wedstrijd? dan kan ik zelf nog gaan, mochten mijn ouders onverhoopt nog zin hebben. (zal wel niet)

In ieder geval bedankt,
Hans

Sieger

Veel plezier hier Hans en je ziet "ze" (de vliegvissers) zitten overal en hier op het forum is heel veel info te vinden...

N.B. Morgen is geen wedstrijd maar een gezamenlijke poging om snoek te gaan vangen... ;)


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

Welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst

Hans. K.man


Oké ja ik heb de post over de visdag gelezen, misschien kom ik nog wel even kijken, klonk wel leuk.

En alvast veel vangst toegewenst!