Welkom Team

Started by Vliegvissers.nl Team, October 16, 2011, 15:17:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Team welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Team

Mijn naam is Ton Meijer, vliegvisser al 30 jaar, ben zelf 68 jaar,  heb ook veel karpers gevangen in mijn leven. Twentekanaal.35 ponders, nu alleen nog vliegvissen  in de eifel ,luxemburg,frankrijk,belgie. ben een liefhebber van SNOWBEE . goede hengels voor een nette prijs. bind ook zelf mijn vliegen, ben lid van de Leader in Utrecht. Voor vragen over Snowbee kunnen jullie bij mij terecht. Ik hoop nog het een en ander op te steken op deze leuke site.  Groetjes aan iedereen,
NUNC  AUT  NUNQUAM

Sieger

Welkom Ton, leuk dat je jezelf gelijk ook ff voorstelt.... D'r zijn hier heel wat Snowbee liefhebbers op het forum.....
Veel lees en post plezier hier...!


Sieger

weerwolf

Ton,

Welkom vooral namens de snowbee liefhebbers! ;)
ik ben er ook een. ben zelfs een beetje aan het verzamelen, maar dat zal je wel herkennen.


Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Team

Weerwolf,

Ik heb niet anders als Snowbee,heb kontakt met fabriek, en goede relatie met Peeters, Snowbee wordt nu door Albatros verkocht.


Ton
NUNC  AUT  NUNQUAM

hannus


weerwolf

Klopt, en de service van albatros is prima heb ik ontdekt.

Afgelopen zomer in belgie een snowbee reel gekocht die niet goed was. De ratel wilde niet aan en uit. Mailtje gestuurd naar abatros en zij namen hem in behandeling voor garantie zonder dat ik een bon had. Na onderzoek blijkt dat ik een nieuwe reel gekocht heb (nieuw in doos) die zelfs in de catalogus van 1998 niet voor komt..............heb ik weer, een winkeldochter gekocht.  Snowbee heeft geen onderdelen meer op voorraad van deze reel dus ik moet het maar zonder ratel doen. Gelukkig heb ik deze toch niet aan staan dus ik mis niet echt wat.  Maar het was wel leuk dat de reel 100% in orde was.

Vindt het wel top dat ze toch hun best deden zo zonder bon! toppie.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Team

Weerwolf,

Mocht je problemen hebben, je kunt ook met Snowbee mailen.  Snowbee,Com.uk. kun je ook de nieuwste catalogus zien en alle andere nieuwe dingen. Peeters in Amsterdam heeft alles. en wat hij niet heeft besteld hij voor je.

Ton.
NUNC  AUT  NUNQUAM

hannus


weerwolf

Volgens mij hebben jullie allebei aandelen in jullie bezit.


Maar de meeste snowbee's die ik heb zijn 2ehands gekocht. De  "oude" 2 delige series vindt ik het fijnst. En die koop je niet meer nieuw.

Vorige week nog een 10 foot 5/6 gekocht bij Kaj. Gooit geweldig maar is meer voor de verzameling.......ik vis zoals bekend liever licht. na een uurtje gooien voel ik mijn arm met dat zware spul, maar dat is natuurlijk ook gewenning.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

hannus

Volgens mij hebben jullie allebei aandelen in jullie bezit.
========================================

nee hoor, ik ben voorraadhouder (muddler.nl)

Team

Hannus,

Je site ziet er goed uit. als je de nieuwe diamond snowbee 7ft hebt kom ik bij je, als de prijs goed is Ik ben een aandeelhouder.

Ton.
NUNC  AUT  NUNQUAM

Team

Weerwolf,  Heilo verkoopt ook Snowbeehengels uit,

Ton
NUNC  AUT  NUNQUAM

weerwolf

Handy bedoel je? Dat is nogal ver voor mij, heeft geen webshop en ik heb hem laatst gebeld.......mailtje achteraan gestuurd en hoor niets van hem ......niet mijn idee van klantvriendelijkheid.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

mrproper

Handy heeft weinig snowbee meer roelof dus je mist er niks aan .

weerwolf

Het is zo'n eind weg, maar leek me een leuke zaak om eens te bezoeken.

Ik wil nog eens een keer een dagje rond (al wel 2 jaar wil ik dat) bij handy, peeters, temming of nog andere leuke zaken.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

harlin

Op dinsdag kom je voor een gesloten deur bij Handy,
het is maar dat je het weet.

Welkom Team,
je bent hier alleen en dan toch die naam?
Hoe kom je daar zomaar bij?
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

christianvt


Team

Harlin,

Te-am      TM     =  engels   Te-am       Ton Meijer    een persoon  zo sterk als een team.  dus gewoon de eerste letters van mijn naam.
NUNC  AUT  NUNQUAM

harlin

Verassend antwoord. ;D

Ik had zoiets van: hengel, lijn, reel, vlieg en ik zijn een team. ::)

Leuk gevonden.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}

hoi hoi Ton, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst
(ben ook een beetje Snowbee fan trouwens :) )

harlin

Quote from: weerwolf on October 16, 2011, 20:55:28
Handy bedoel je? Dat is nogal ver voor mij, heeft geen webshop en ik heb hem laatst gebeld.......mailtje achteraan gestuurd en hoor niets van hem ......niet mijn idee van klantvriendelijkheid.
Die klacht hoor je vaker, hoorde gisteren dat ie helemaal niets meer doet via het web en zich alleen nog maar met telefoon en winkelende mensen bezig houdt.
Kaj gaat helemaal over op web en geen winkel meer volgens de berichten. http://www.kajs-flyfishing.nl/nieuws.asp?nid=237
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN