Knopengids op je smartphone.

Started by Henry, May 05, 2011, 17:33:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henry

Weet niet of dit hier mag ;).
Maar heb je een android phone in je bezit , zoek dan eens in de market op knot guide. Een aantal misschien handige knopen bij de hand.

A{b}r{a}xa{s}

de landelijke lijst met wateren kun je tegenwoordig ook downloaden en op je mobieltje meenemen,
maar of dat voldoende rechtsgeldig is (ipv de papieren versie meezeulen) geen idee

HappyFisherman

In het visblad van laatst (of was het nou de Beet) stond dat dit niet het geval is en je nog steeds de papiertjes bij je moet hebben...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

mrproper


hendri

voor iphone zijn er wel meer apps te vinden hoor. gewoon zoeken op fly tying. heb je er zo een stuk of 10. ;)

catchem

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on May 05, 2011, 19:59:37
de landelijke lijst met wateren kun je tegenwoordig ook downloaden en op je mobieltje meenemen,
maar of dat voldoende rechtsgeldig is (ipv de papieren versie meezeulen) geen idee

Ik heb een keer een mail gestuurd naar sportvisserij nederland en ik kreeg als reactie dat er in de wet staat dat er een schriftelijke toestemming moet zijn voor het water waar je in vist (vandaar daar belachelijk onhandige boekje). Schriftelijk is niet digitaal. Sportvisserij nederland zou dit wel anders willen, maar zij kunnen de wet niet veranderen.

catchem

Quote from: Henry on May 05, 2011, 17:33:48
Weet niet of dit hier mag ;).
Maar heb je een android phone in je bezit , zoek dan eens in de market op knot guide. Een aantal misschien handige knopen bij de hand.

heb je een link, scheelt zoeken

Henry

Quote from: hendri on May 05, 2011, 22:57:05
voor iphone zijn er wel meer apps te vinden hoor. gewoon zoeken op fly tying. heb je er zo een stuk of 10. ;)

Helaas gaat dit niet voor de Android op  8). Ja er staat wel wat maar dat is gelijk betalen, en als ik ergens een hekel aan heb danis het wel voor een app , te betalen. Zo vond ik er een van Orvis. Bijna 11 euro en is ook nog eens op Noord Amerika gericht.

Henry

Quote from: catchem on May 06, 2011, 18:56:56
heb je een link, scheelt zoeken

Helaas even in de market zoeken onder knot en je komt er diverse tegen.

hendri

voor iphone : viber  (gratis app)
(gratis bellen en berichten sturen via wi fi)