OVM forumdag 25-04-15

Started by Troutbuster, January 21, 2015, 15:05:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Broeders!!

We moeten ons een beetje aan het schema houden hoor!

16:00 verzamelen en aan de BBQ

tevens nog wat "aardigheden" te verdelen/verloten van onze sponsor

Ik denk rond zessen weer tijd om eventueel verder te vissen voor diegene die dit wil!

Gaat goed komen, ennehhh.... wie heeft het over biefstukken??  ;) ;) ;) ;)

(het verleden wijst uit dat de BBQ in de Stormvogel uitermate voldoening geeft! ;))

Gr

Jan
"Petri Heil"


Herbe065

#201
Het is maar een idee....... Zijn er al lui (die van ver komen) die hier eventueel aan gedacht hebben? http://beachcabins4rent.nl/index.html

Arno

hahahaha wij wel
BertJ,Hein,Arno
vrijdag die kant op en zondag weer terug
word vast weer gezellig
ik heb er een partij zin in.

Gr Arno

Bert J.

Ja lekker twee overnachtingen. (Nou ja, lekker.... Hein snurkt als een Hypposauriër, oordoppies niet vergeten) Vrijdags proberen een zeeforel of een verdwaalde zeebaars te haken in de havens. Zaterdag natuurlijk OVM, en zondags zien we nog wel. Misschien OVM of havens.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

MarcelN

Sepp is er definitief de gehele dag voor de liefhebbers van Modern Flycasting 8) én altijd gezellig!

Troutbuster

Gezellig!!!

Sepp ook aan de BBQ???

Sure!!! ;D ;D

Gr

Jan
"Petri Heil"


Scaramouche

Ha leuk! Ik ga de hele dag op precies dezelfde plek vissen als hij (nou ja, misschien 10 meter minder ver  ::) )
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

MarcelN

Of Sepp mee gaat eten weet ik niet, anders vreet hij mijn porsie maar op als er botten in verwerkt zijn, want daar heb ik serieus een hekel aan én graten brrr, dan nog liever een hamburger, ik haat kluiven.
@Scaramouche, jij krijgt hem toch ook wel erg ver hoor én makkelijk zag ik, ik had gisteren ook steeds de backing tussen de ogen +5m tippet, maar het zag er niet ver uit, dus de lijn zal wel niet kloppen.
Van de week even een echte lijn opspoelen.

Scaramouche

Quote from: MarcelN on April 11, 2015, 23:21:54
@Scaramouche, jij krijgt hem toch ook wel erg ver hoor én makkelijk zag ik

Dat was met mijn sink tip, die werpt als een shooting head, maar die hoop ik eigenlijk niet nodig te hebben de 25e  :)

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Troutbuster

Broeders!!

Lijst aangepast,

Maatje van Frank "Scaramouche"  Erwin, eet niet mee (weet wellicht niet wat ie mist! ;)), maar komt wel vissen (mocht je, je bedenken Erwin, eten zat hoor!!)

Er staan nog een  aantal OVB'ers op de lijst

Graag wat duidelijkheid voor de definitieve lijst makkers!!

Alvast bedankt en tot volgende week zaterdag!! :D :D :D :D

Gr

Jan
"Petri Heil"


Hidde

Ben er niet bij., kan zondag een paar uurtjes vissen met mijn vader..,niet zoveel tijd dus dan liever even wat rustiger vissen.

Volgend jaar beter, top initiatief en allen veel plezier.. Hark ff al die botten eruit....

Troutbuster

Jammer Hidde

lijst bijgewerkt!!

Nog steeds 21 definitieve deelnemers!!

Mooi cluppie en....

Jullie inschrijf nr. is waardevol!! (maar daarover later op de 25e  ;))

Gr

Jan
"Petri Heil"


Scaramouche

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

FSCHAMP

 ::foei:: 

18 is a lucky number in different countries and I have got it  ;) ;) ;)
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

JB

#214
Zouden deze het doen op OVM,





Brand maar los of af  8)

Of gewoon proberen?
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Koen

als die garnalen het ondiepe op komen wel denk ik :)

golddigger

Het hangt er ook van af wie ermee vist Johnny  ::)
Zonder dollen: gewoon proberen
De duikers die ik laatst tegen kwam hadden ze ook al gezien
Moet goed komen dus

Marco B

John, je weet toch dat forellen superintelligent zijn met het intellect van een atoomgeleerde en een gemiddeld IQ van 204? Maar aan de andere kant: als ze wel vangbaar zijn aan allerlei zaken die helemaal niet in het water voorkomen zoals meelwormen, maden, dauwpieren en forellendeeg, dan zullen die garnalen ook best lukken :) Gewoon proberen!
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Satch

Een vraag aan de doorgewinterde OVM visser: mocht het aanstaande zaterdag langdurig regenen (waar ik gezien de huidige voorspellingen inmiddels stiekem rekening mee houdt), wat zijn dan minimale voorbereidingen die je moet treffen?
Alvast bedankt voor tips en tot zaterdag!!

sjoerd

Wat dacht je van warme kleding en regenkleding? :) :) :) :)

jo flyfishing

Yup 2 de regenjas voor als de eerste lekt :-)
verder genoeg warme spullen. Als het te warm is kan je die achterlaten in de auto. Niet bij en toch koud = jammer....
Waadpak heb je eender hoe best bij om op de dammetjes te geraken.. hoe de kant visserij is heb ik geen flauw idee van.

Misschien een paar extra droge spullen voor na het vissen?

verder kijk ik meestal hier om te zien wat het gaat worden. vrij accuraat.

http://www.windfinder.com/forecast/oostvoorne
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Herbe065

#221
Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding. Droog is warm en nat is koud. Daarbij is kou een emotie en emotie kun je uitschakelen. 😃😃😃 Zonder gekheid: feit is dat Zeeland en de Zuidhollandse eilanden de meeste zonuren van Nederland hebben. Het is me al zo vaak gebeurd dat ik hier uit Midden NL wegreed naar Zeeland met slecht weer en bij Europoort het gordijn open ging. Al met al, we zien het wel. We maken er een mooie dag van! Gewoon voldoende kleding meenemen. Beter mee dan om verlegen.

MarcelN

Het zou wel jammer zijn van de BBQ dan ::) :P
Ik ga de komende dagen wel alles afstruinen daar, beetje kijken hoe wat waar.
Meestal is het inderdaad mooi weer daar, en anders jassie aan en hup de rug ertegenin, niks aan de hand :)

Herbe065

Top Marcel. Keep us posted!

Troutbuster

BBQ is binnen makkers!!

dat loopt geen gevaar qua comford

De slechte weersomstandigheden zijn intussen al behoorlijk minder slecht en het is nog geen zaterdag!!

Daarnaast, we staan in het water dus half nat zijn we toch!! ;D

De verwachte wind baart me wel zorgen, maar we zien wel toch??

Komt best in orde

Gr

Jan
"Petri Heil"