Buigen of barsten aan de kromme Rijn

Started by Forelletje, July 20, 2011, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Forelletje

Eindelijk vakantie en gelijk maar gisteravond even op pad gegaan met mijn vismaat[deze vist trouwens met een vlokhengel op ruisers zie potje mais op de foto] uiterraad de Krommerijn opgezocht deze staat er hoog maar toen we terplaatste kwamen bleek dat hij aardig helder was en dat is een must als vliegvisser op dat water  ;D
De voorns\windes deden het prima op de maiskorrel bij mijn maatje ik stond even verder op met het nimpfje te vissen en dat ging ook goed de een naar de andere wist ik te haken ..wat opviel dat het geen kleintjes waren dit keer .

.

Helaas was de pret na een uurtje over tot 2x toe kwam er een dikke snoek achter de gehaakte vis aan  zijn aanwezigheid zorgde revoor dat de witvis foetsie was .
Ik denk gewoon volhouden en jahoor mijn goudkopje word gepakt maar ik krijg geen beweging in de lijn  ???ik denk shit vast  >:( maar nee de vliegenlijn gaat vol de stroming in en de vis pakt lijn  mijn splitcane buigt gevaarlijk en ik begin al te zweten nee hee een karper of barbeel op mijn lichte hengeltje in de volle stroming  :'(
De slip doet zijn werk en de vis zwemt zelf uit de stroming dus ik kreeg meer controlle om hem naar de kant te drillen
Helaas was het geen karper of barbeel maar met dit formaat brasem ben ik ook tevreden  ;D

.


Richard

Sieger



Sieger

christianvt


Gert

Sow! wat een joekel.
En zo te zien heb je ook weer een camera? Of zijn de foto's van je maatje.

Zit trouwens nog wel op je verslag van Braurup te wachten.....

Groet,
Gert

Forelletje

 ;D ik heb weer een camera Gert [deze kan ook onder water  :P]en dat verslag doe ik deze week nog wel even ..ik heb een paar foto's weten te scoren .

Richard

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

HappyFisherman

Ik vind zo'n brasem er altijd uitzien als een ouwe kerel, moe en uitgestreden en van die hanglippen.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Op groot water kan een brasem ook flink te keer gaan hoor, weet ik nog wel uit mn matchvis-periode.

forel


maurice

mooie vissen Richard.
hoop dat er nog velen zullen volgen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Patrick(WF)

Kijk dat is tenminste een serieuze maat vissen. Mooi hoor.
Groet Patrick

harlin

Quote from: Forelletje on July 20, 2011, 22:50:23
Eindelijk vakantie en gelijk maar gisteravond even op pad gegaan met mijn vismaat
Pretigge vakantie verder, maak er maar een mooie topic van. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN