Een Spey vlieg

Started by Jan Muisers, January 03, 2011, 14:56:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan Muisers


Bedankt voor de tip, Evert. Ik heb de foto's op fotobucket staan. Ik hoop dat het met de grootte goed gaat.

De eerste na lang, heel lang, staren naar een lege vice. Ik hoop maar dat het aan de huidige motoriek van het lichaam en/of aan de medicamenten ligt. Dan heb ik nog hoop dat het goed gaat komen.

Heeft geen naam. Ik heb alleen dingen geprobeert, om te zien wat nog gaat. Een met een "gewone wing" lukt nog niet.



Jan.


Jan Muisers

Hhmm, hoe zeg je zoiets in het kort ?

Februarie een minder goede diagnose van nek klachten door huisarts.
gevolg....Fysiotherapie (manuele)...trekken...rukken....draaien......
gevolg.... Knel geraakte zenuwen in de halswervels (3 en 4). De woorden van de anesthesist : "Fysio?...Hoe hebben ze dat nu kunnen doen?"
gevolg....8 maanden wachten op een behandeling. Bezigheid 24 uur per dag : Het hoofd zo houden, dat de pijn minimaal is. Pijnloos bewegen niet mogelijk.
En die Fentanyl....daar wordt je ook niet blij van.

MAAR..2010 is voorbij. Behandeling is geweest en verbetering is merkbaar. Hopelijk binnenkort afbouwen van medicamenten. Dus stoppen met zeuren en opnieuw beginnen.

Wat betreft de vlieg : Ik ben al blij dat ik er een gebonden heb.

Goed :...................................................................................Hhmmm............................................................... ???

Slecht : Overgang van tinsel naar gele floss is ongelijk.
             De gele floss zelf is niet glad (ook ongelijk).
             De rode floss is ongelijk.
             De ribbing "kruisen" zijn niet identiek (groter en kleiner).
             Te weinig hackle fibers boven op de vlieg. Weet niet waarom.
             Teal throat zit overal. Kon hem niet goed krijgen.
             Wikkeling van throat zichtbaar.
             kopje ongelijk.
             Vleugel...valt mee, maar moest iets hoger zitten. Lukte ook niet.

Ik doe maar geen pijltjes op de foto. Denk dat je de vlieg dan niet meer ziet   :-[

Jan.


maurice

Jan, als eerste natuurlijk veel geluk met het herstel.
en welkom terug.

mooie vlieg, doe je het nog steeds niet na
::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

Jan, sterkte met je herstel, wij zijn al heel tevreden over het bindresultaat maar ik hoop vooral dat jijzelf ook snel weer tevreden bent...want dan moeten de lichamelijke klachten ook vermindert zijn

Sieger

Goed dat het berg op gaat Jan... hoop dat je snel meer van dit soort vliegen mag maken... Ik vind ze prachtig...  :)


Sieger

weerwolf

Jan, mooi dat je weer aan de beterende hand bent.

Zal je vis je zelfkritiek op de vlieg ook zien?  :) ik denk dat je vangt met de vlieg!, vissers vangen komt nog wel weer!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

johannes

Veel succes met het verdere herstel.


Jan Muisers


Bedankt mensen, over 2 weken een controle. Ik hoop dat voor die tijd de vliegen weer wat beter worden.

Johannes, misschien kom ik dit jaar nog eens voorbij. Kun je me leren vissen. Ben 18 jaar naar Zweden geweest en mijn vrouw wilde dit jaar eens Noorwegen proberen...ergens bij / boven de Sogne fjord...of zoiets.

johannes

QuoteBen 18 jaar naar Zweden geweest en mijn vrouw wilde dit jaar eens Noorwegen proberen

Pas op hoor je weet wat er van proberen komt ;D ;D

leren vissen doe ik niet aan maar als ik tijd heb kenne we wel effe samen op pad.

groeten

johannes