welke lader?

Started by merijn1982, March 28, 2014, 09:57:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

merijn1982

Ik heb sinds een paar dagen een andere bb. Had een ron thompson ( nog steeds. Staat te koop ) en nu een mac hi&dry. Kon deze kopen inc. Een fishfinder en twee accu's. Een formaatje scooteraccu en een kleine portable accu. Nu is mijn vraag: wat voor lader moet ik hiervoor hebben?? Ik snap niet zo veel van volts, amperes enz. Namelijk:-) hier een foto van de accu's



Tight lines!!

JB

Zo te zien heb je twee laders nodig of 1 die je in kan stellen op het benodigde voltage. Die T2M is nl 2 volt en die tweede accu ( waarschijnlijk uit een alarm installatie ) is 12 volt.
Je zou eens kunnen kijken bij een electronica winkel.
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

weerwolf

de aldi/lidl verkopen prima laders voor de 12 volt. microprocessor gestuurd........nix mis mee. die 2 volt zou ik niet weten
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

MarcelN

Ik gebruik toevallig ook van T2M een goede lader de 'swallow', super ding, maakt oude accu's zelfs weer tot leven! http://www.t2m-rc.fr/product.php?item_ref=T1224
Voor de belly zou ik een LiPo accu nemen, klein en sterk ::goodjob::

merijn1982

Bedankt! Denk dat ik de 12 v ga gebruiken aangezien die ook de meeste cap. Heeft en er makkelijk een lader voor aan te schaffen is. Zag er een bij action die moet volstaan.
Tight lines!!

weerwolf

merijn wel ff kijken vanaf wel amperage hij kan laden. sommigen kunnen pas vanaf 10 amp laden anderen meer of minder.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

merijn1982

Zal ik op letten. Dank je roelof!
Tight lines!!