Ben een beetje verrast.............

Started by Inderk, February 12, 2011, 00:52:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inderk

De afgelopen maanden ben ik af en toe even aan het binden geweest.
En vandaag eens alle bakken en doosjes waar ik vliegen in gooi heb ik eens geleegd.
De score van de afgelopen maanden kan je hieronder zien.
En dat te bedenken dat ik minstens 1/3 van die voorraad heb weggegeven.......en dit zijn alleen maar droge vliegen!
Och ja, typisch gevalletje van bindgekte? Ik vind het gewoon leuk!
Nu maar eens beginnen om series te gaan draaien....... :P
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


hindick

JA Inderk een gezeldig doosje vol al.
serries binden kan behoorlijk af doen aan de fantasie van de binder. :o
maar toch series binden zo als voor een swap vind ik wel dat je een nieuwe bind wijze in de vingers kan .

zit zelfs te denken om mijn dozen maar eens te resumeren tot een paar bewezen patronen.
en een paar oude te gaan vlamberen ;D

Plantje

Ik zie geen mei vliegjes of zo volgens mij... toch? Of heb je daar een aparte doos voor? ;)

De wildere vliegjes zullen je wel goed resultaat opleveren, want ik zie veel palmers enz. Veel plezier en visvangst gewenst!

Rossie69

dit is de doos van Febuarie.
mei volgt denk ik nog.

leuk setje Henkie.

Inderk

Quote from: Plantje on February 12, 2011, 09:25:05
Ik zie geen mei vliegjes of zo volgens mij... toch? Of heb je daar een aparte doos voor? ;)

De wildere vliegjes zullen je wel goed resultaat opleveren, want ik zie veel palmers enz. Veel plezier en visvangst gewenst!
De meivliegjes.......... daar moet ik nog aan beginnen. hahahahaha.
Dit is wel spul waar ik bijna mee uit de voeten kan, vandaar dat ik ook aangenaam verrast ben/was.

Nu eerst streamers bouwen voor Baggelhuizen en winde.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Gert

Dit is zo 'n beetje wat ik de laatste tijd gebonden heb.
Bijna allemaal voor de swaps.



Geen geweldige foto, en ik zie nu ook dat ie in portrait staat ipv landscape.
Nou ja, geeft wel een beeld toch?

Groet,
Gert

Jan Muisers


Das een komplete set, Inderk. Meer varianten heb je niet nodig...eehh, mischien nog een miertje?

Even een kleine opmerking : In de onderste helft van het doosje, zie ik dat je twee super puppa's hebt zitten. Mijn ervaring is, dat ze beter vangen, als je ze in 2 kleuren bind. Waarom?...Geen idee. Van oorsprong zijn ze 2 kleurig en ik dacht dat 1 kleur ook goed was...Het was dus zeker niet beter. Ik bind ze weer twee kleurig. Naast de Klinkhammer gebruik ik deze het meeste, als ik in een zweedse rivier sta.


Jan.

Inderk

Quote from: Jan Muisers on February 12, 2011, 14:15:24
Das een komplete set, Inderk. Meer varianten heb je niet nodig...eehh, mischien nog een miertje?

Even een kleine opmerking : In de onderste helft van het doosje, zie ik dat je twee super puppa's hebt zitten. Mijn ervaring is, dat ze beter vangen, als je ze in 2 kleuren bind. Waarom?...Geen idee. Van oorsprong zijn ze 2 kleurig en ik dacht dat 1 kleur ook goed was...Het was dus zeker niet beter. Ik bind ze weer twee kleurig. Naast de Klinkhammer gebruik ik deze het meeste, als ik in een zweedse rivier sta.


Jan.
Miertjes heb ik ook nog ergens liggen. Net zo als twee kleurige pupans.
De vliegen die ik in die doos gedaan heb, zijn vliegjes die afgelopen winter gebonden zijn. En verspreid had in allerlei bakjes en doosjes.
ze zijn nu een beetje overzichtelijk in een vliegendoos gedaan.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Rossie69

moet ook nog de 2 delige maken
en dan is het ff gebeurt.