Bindtafel

Started by vliegvisserdorian, December 29, 2011, 18:25:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisserdorian

Vandaag ben ik begonnen aan een bindtafel, hieronder staat hoe dit allemaal is gekomen.

Mijn bureau (dat ooit bedoeld was om huiswerk op te maken) sinds een half jaar vol light met veertjes, halve konijnen en andere binmaterialen.
Nu is deze week is mijn slaapkamer opgeknapt en er is dus wat ruimte vrij gekomen. Hierdoor zijn mijn ouders vandaag tot de conclusie gekomen dat ik maar aan een bindtafel moet. Dus wij vanmiddag naar de (zeer bekende) zweedse meubelgigant geweest, hier maar een (niet al te groot) bureau uitgezocht met een lade.

deze ga ik nu in elkaar zetten en morgen zal ik proberen een soort van een tweede verdieping erop te maken.

Dan zal vanavond of morgen zal ik wat foto's posten

harlin

Succes met bouwen,
zo te zien kan er ook nog wel een keldertje onder. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

vliegvisserdorian

ja ik zal ff kijken hoe ver ik kom met deze ruimte. maar anders maak ik er idd nog een keldertje onder of een ladenkastje naast

harlin

Het is voor jou waarschijnlijk de verkeerde kleur,
maar deze staan op wieltjes en er staan er nu 2 op een rij bij ons. ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

vliegvisserdorian

net hem maar ff een beetje ingericht, ik zal morgen de verdieping voor erop proberen in elkaar te flansen


er pasten nog best veel dingen niet in de lade, deze zitten nu nog in me koffertje, maar als dit er te veel worden ga ik een ladenkastje aanschaffen

haasie

Is een secretaire niks? Heb laatst een perfect secretaire gehaald op marktplaats voor 2 tientjes. Na het binden de klep dicht en alles is uit het zicht.

vliegvisserdorian

dat is inderdaat ook wel een slimme, nog niet overna gedacht :o

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Sieger

Ik denk ik snap helemaal niks van dat filmpje... je moet dus echt ook even de link bekijken.... Mooi gedaan, mar die klere herrie aan je hoofd...  :o


Sieger

Jan Muisers


Sieger, daarop keurde mijn vrouw het ook gelijk af  ;D


Sieger



Sieger

jelle

ik vind het wel een goeie ;D
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

harlin

De zuiger buiten zetten zonder stofzak,
kunnen de vogels mooi wat nestbekleding bij elkaar scharrelen.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

jelle

een klein nadeel ik laat nogal eens wat uit mijn vingers vallen,
kun je dus elke keer de stofzuiger uitmekaar halen ;D
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Inderk

Ziet er allemaal mooi uit! Ik heb in mijn bindhok gewoon een kruimeldief hangen.
Die afzuiging onder de vise...... Werkt ook goed. Wat een rotherrie zeg! Idee is goed.

Ben wel benieuwd naar jullie bindtafels en bindhokken/hoekjes misschien dat er voor mij nog goede bruikbare ideeën tussen zitten die ik kan toepassen in mijn hoek
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Jan Muisers


Inderk, een zeer bruikbaar idee : regelmatig opruimen.  ;D

Net klaar met een vlieg. Ze moet nog een laagje lak hebben (foto volgt vanavond).

Maar zo ziet mijn bind hoek eruit als een vlieg klaar is, ook als ik direct met een volgende begin. Mijn ervaring is, dat als je het bijhoudt, de rommel best meevalt.
Ik ben er ook van overtuigt dat het dan weinig uit maakt of het herten haar is of allerlei  snippers van veren ed.





Jan.

vliegvisserdorian

wat jelle idd al zei laat je per ongeluk je schaartje vallen oid kan je die stofzuiger weer opereren

Plantje

Quote from: jelle on January 05, 2012, 23:10:27
een klein nadeel ik laat nogal eens wat uit mijn vingers vallen,
kun je dus elke keer de stofzuiger uitmekaar halen ;D
Nee, want hij zet die stofzuiger met een voetschakelaar aan.
Als je helemaal handig bent maak je er een schakelaar van die je niet aanklikt, maar die contact maakt zolang je hem ingedrukt houdt.

vliegvisserdorian


vliegvisserdorian

het kaartje van me camera is kapot dus ik heb een nieuwe besteld maar ik kan nu dus ff geen foto's nemen

Inderk

Quote from: Plantje on January 06, 2012, 16:03:08
Nee, want hij zet die stofzuiger met een voetschakelaar aan.
Als je helemaal handig bent maak je er een schakelaar van die je niet aanklikt, maar die contact maakt zolang je hem ingedrukt houdt.
Een maak-contact dus.........
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Plantje

Ja dat....als dat zo heet zal dat wel. :)

Inderk

Daar kan je zelfs een ordinaire stop knop voor gebruiken.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Plantje

Of je neemt zo'n naaimachine pedaal ;)

vliegvisgek

keurig hoor goed bezig ;D