Gouden Streamer 12e jaar (seizoen 2021/2022)

Started by Herman, September 25, 2021, 10:22:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Herman

Inmiddels een traditie op ons forum, de jaarlijkse Gouden-Streamer-competitie.


Ook dit jaar wil ik weer de wedstrijd om de Gouden Streamer opzetten.
Afgelopen jaar was Guidogast met 110 cm de winnaar. Maar misschien kom jij dit seizoen in aanmerking voor een jaar lang een prachtig doek aan de muur???
Na drie keer winnen mag je het doek houden....
Dit jaar hebben we ook 2 "competities":
1. de competitie voor het prachtige doek voor snoeken gevangen vanaf de kant
2. de competitie voor snoeken gevangen vanaf het water (geen prachtig doek, maar eeuwige roem...)

Net als de vorige editie vissen we slechts om de eer, waarbij de eerste plek beloond wordt met het grote doek voor een jaar (en een kleintje voor altijd).


Regeltjes?

1) stuur een foto met daarop duidelijk de vis en de lengte ervan. (met meetlint geniet de voorkeur....)
2) de snoek moet met DE VLIEGHENGEL gevangen worden.
3) ieder forumlid mag en kan mee doen.
4) elke vorm van streamer of popper is toe gestaan dus ook TUBE
5) de looptijd is van 25 september 2021 tot 1 Maart 2022.
6) de snoek moet gedurende die periode gevangen zijn.
7) bij de inzending moet kenbaar gemaakt worden of de vis vanaf de kant of vanuit bv de BB is gevangen

Stuur je foto(s) naar mijn privé-emailadres herman2905@gmail.com, dus NIET via PB.


ik zal dan op het eind proberen alle foto`s te plaatsen en zo blijft het natuurlijk de vraag was die van mij het grootst???
laat de 100cm en + maar komen.


Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

FSCHAMP

Mooi, vorig jaar niet veel snoek gevangen vanwege de regels met Corona. Dit jaar beter hoop ik. Althans i ga er voor gaan dit jaar.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Menno_siemensma

Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Herman

En gelijk koploper!
Al was het maar omdat het de eerste inzending betreft haha
Wie volgt?
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Streamer

#4
Mmmmmmmmmm. ik meet nooit, vind ik voor mijzelf niet zoveel toevoegen. Toch maar een meetlintje in het vest doen.
IHYT

Gert

Loopt zo te zien nog geen storm met de aanmeldingen, of heeft Herman zijn mailbox wel vol zitten inmiddels?

Tijdens een korte oefensessie een dag voor de snoektoer in Meppel in ieder geval mijn eerste van het sezoen gevangen en ik ben er blij mee. (Zal 'm in zijn geheel naar Herman mailen  ;))




Gert

Quote from: Streamer on October 18, 2021, 21:29:24
Mmmmmmmmmm. ik meet nooit, vind ik voor mijzelf niet zoveel toevoegen. Toch maar een meetlintje in het vest doen.

Hier (HVA-water) is tegenwoordig ook voor snoek een onthaakmat verplicht en heb er eentje die voorzien is van een meetlint. Past alleen niet in mijn vest  :o

Herman

Inmiddels al wel 3 inzendingen binnen!
Stand tot nu toe:
1. Marc
2. Menno
3. Gert

Wie volgt?
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman


Het insturen van foto's heeft waarschijnlijk een hoop mensen belet om mee te doen... Slechts 4 deelnemers (inclusief mezelf)..
Eindstand:
1. Marc 90 cm
2. Menno 87 cm
3. Gert 84 cm
4. Gert 75 cm
5. Herman 74 cm

Zal binnenkort even de "administratie" gaan regelen om te organiseren dat Guido het grote doek naar Marc stuurt.
Of het nog nut heeft komend jaar de 13e editie te organiseren??? Gelukkig heb ik nog even de tijd om daarover na te denken.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Menno_siemensma

Ik heb een heel matig seizoen gehad, maar hopelijk wordt dat dit jaar weer wat beter, dus zou zeker wel weer doen. Dat gezegd hebbende, het is ook wel zo leuk als er meer mensen meedoen, of in ieder geval meer dan 5 mensen wat insturen.
Marc uiteraard gefeliciteerd met de grootste van deze editie :)
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

FSCHAMP

Ik heb eigenlijk geen seizoen gehad  :'(. Begin september enkele lossers gehad en dan beginnen sukkelen in oktober met mijn de rechterhand (Cyste op de rechterpols van mijn werphand), die me veel pijn bezorgde aan de rechterhand, vooral tijdens het steunen met de hand en het werkpen met de vliegenhengel. Vervolgens heel veel kinesitherapie moeten doen, wat echter geen bal geholpen heeft. Heeft me enkel geld gekost.
In November vorig jaar zelfs een nieuwe belly boat gekocht met het oog om met de vlieg op groot water te gaan snoeken, maar voorlopig nog niet gebruikt tot op heden, omwille van de problemen met de rechterpols. Begin December 2021 heeft men dan beslist dat ik geopereerd moest worden. Echter omwille van covid-19 kon de operatie toen niet doorgaan en werd ze opgeschort. Uiteindelijk vorige dinsdag op 1 maart 2022 (einde roofvisseizoen) eindelijk geopereerd geworden. Cyste is nu verwijdert, maar er was ook een probleempje met de pees. Ze hebben de pees terug in orde gebracht maar hierbij moest het peeskanaal doorgesneden worden en terug hersteld worden. Nu, ben ik in revalidatie, draadjes worden volgende week donderdag verwijdert en dan is het verder revalideren (ik mag 4 weken  niets heffen met de rechterpols). Hopelijk is alles in orde tegen dat het seizoen op rivier begint (eind maart 2022). Ik sta zeker open voor een nieuwe uitgave van de Gouden Streamer in najaar van 2022. Twee jaar na elkaar niet echt een snoekseizoen gehad. Hopelijk dit jaar beter.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gert

Herman, bedankt voor de organisatie.
Marc gefeliciteerd met de eerste prijs!
En Gino: beterschap met je pols. Hoop voor je dat je weer snel lekker kunt vissen.

Wat de "competitie" betreft: inderdaad te hopen dat er wat meer mensen de foto van hun gevangen snoek insturen. Niet alleen om te winnen, maar vooral ook om ervaringen te delen en het forum een beetje levendig te houden.

MartinT

Graag volhouden Herman, heb zelf alleen heel weinig gevist. Ving op 1 maart notabene weer eens en redelijke die als nr. 2 in het lijstje terecht gekomen zou zijn. Maar ja, een dag te laat☺️
Ben vlg seizoen zeker weer van de partij.

FSCHAMP

Quote from: Gert on March 06, 2022, 11:39:01

En Gino: beterschap met je pols. Hoop voor je dat je weer snel lekker kunt vissen.


Bedankt Gert.

@ Herman: Gelieve vol te houden zoals Gert schrijft en alvast bedankt voor het organiseren van de voorbije Gouden Streamer.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

marc

Hoop dat het voor u snel mag in orde komen met je pols Gino.
Bedankt Herman om alles nog maar eens in goede banen te leiden ,het was leuk om weer eens mee te doen .
Dat doek hoef ik echt niet,meedoen was belangrijker dan winnen 😉😉
Op naar volgende editie.
Grt marc