Niet meer mogelijk om yt linkjes te posten.

Started by Mike, May 10, 2020, 20:45:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Plantje

Tja, dat is echt iets wat YouTube doet. Wanneer je een filmpje deelt wordt dat het url. Ik ga even kijken of er in het forum iets vreemds mee gedaan wordt.

Mike

Ok, het ligt in elk geval dus niet aan mij of m'n instelling gelukkig.
Bedankt voor de moeite.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Plantje

Inderdaad. En ik ben er nog mee bezig.

Plantje


Plantje


jo flyfishing

"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Plantje

Sterk punt. Helaas pikt ie hem dan nog steeds niet helemaal op. Het lijkt te zitten in een audio video embedder add on. Die moet zo'n url automatisch vertalen naar een player in de website.

Door dit soort dingen krijg ik wel een steeds grotere hekel aan Simple Machines Forum. Leuk, dat het gratis is, maar het moet wel werken.

jo flyfishing

die herkent wsl de youtu.be url niet, maar alleen youtube.com. is niet het enige platform dat daar mee sukkelt, ook wordpress plugins etc.

Quote from: Plantje on May 13, 2020, 12:01:03
Sterk punt. Helaas pikt ie hem dan nog steeds niet helemaal op. Het lijkt te zitten in een audio video embedder add on. Die moet zo'n url automatisch vertalen naar een player in de website.

Door dit soort dingen krijg ik wel een steeds grotere hekel aan Simple Machines Forum. Leuk, dat het gratis is, maar het moet wel werken.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Plantje

Goeie! Wordpress stond nu nog bovenaan het lijstje als toevoeging :)

Menno_siemensma

Ja die copy link is een verkorte hyperlink, die anders is dan de volledige link als je die uit je adresbalk copy/paste. Dat wil vaker wel bij, kuch, minder geavanceerde websites niet zo lekker werken, tenzij ze een plugin voor youtube links plaatsen hebben ipv dat je dit handmatig moet doen.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Plantje

Volgens mij is het gefixed.
Er was een soort van add on die dit soort links omzet naar een embedded video player. Ik heb daar gezeurd en nu hebben ze een nieuwe versie uitgebracht. Super snel geregeld! Netjes!

Mike

Ik zeg, "Plantje for president" Make the forum great again!!  ::goodjob::

;D
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Plantje

Whahahaha! Dank, maar de credits zijn hier wel voor de maker van die add ons.

Toch wil ik wel kijken of we een keer over kunnen naar andere forum software. Grote doel daarbij: als je een plaatje wil posten moet je die simpelweg kunnen copy/pasten. Of gewoon er in slepen.

Scaramouche

Quote from: Plantje on May 14, 2020, 16:19:25
Whahahaha! Dank, maar de credits zijn hier wel voor de maker van die add ons.

Toch wil ik wel kijken of we een keer over kunnen naar andere forum software. Grote doel daarbij: als je een plaatje wil posten moet je die simpelweg kunnen copy/pasten. Of gewoon er in slepen.

::agree::
Dat zou in ieder geval van mijn kant het aantal plaatjes verhogen  :)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Plantje

Gan mijn kant helaas niet, want dan heb ik nog minder tijd om te vissen