Budget Hengel

Started by Kennieboy32, March 29, 2017, 20:58:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kennieboy32

Hallo ::new::

Ik wil graag een nieuwe #5/6 hengel kopen, de orvis encounter set lijkt me wel mooi maar iets aan de dure kant. Zouden jullie wat hengels, met de naam, kunnen aanbevelen.

Dankewel.

Scaramouche

Wat voor budget heb je voor de hengel gereserveerd? En is het alleen een hengel, of moet er ook nog een lijn en reel bij?
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

goswit

Kijk eens bij de sponsor s
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Menno_siemensma

Quote from: Kennieboy32 on March 29, 2017, 20:58:25
Hallo ::new::

Ik wil graag een nieuwe #5/6 hengel kopen, de orvis encounter set lijkt me wel mooi maar iets aan de dure kant. Zouden jullie wat hengels, met de naam, kunnen aanbevelen.

Dankewel.
Waar wil je vooral op vissen, welk water wil je vooral op vissen, heb je al wel een reel etc? Wat heb je verder naast de orvis hengel al bekeken, wat is je budget? even een paar vragen om iets meer richting te geven aan wat wellicht een optie is voor je.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Rossie69

heb hier nog een 4/5 met reel en lijn
en een 6 met reel en lijn.

per set 30 euro.
ex verzenden.

zijn geen wereld merken maar mee vliegvissen lukt zekers.

zie al nieuwe wil je ;)


goswit

In een vorige post zou je bij A & M kijken  , heb je dat  al gedaan ?.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Floor

Het is natuurlijk prima dat je die vraag hier stelt, maar stel die vraag eens aan verschillende winkeliers, de sponsoren en andere verkopers willen zeker graag een setje voor je samenstellen en je kan dan nog komen kijken, voelen, ruiken en testen ook als je dat wilt.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

JEVDE

Ik zou die setjes van rossie ook serieus overwegen. 30 euro voor een set. Das niet verkeerd

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Floor

Quote from: JEVDE on March 30, 2017, 08:48:27
Ik zou die setjes van rossie ook serieus overwegen. 30 euro voor een set. Das niet verkeerd

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Dat had ik nog niet eens gezien. Daar moet je als beginner helemaal niet over nadenken, gelijk regelen!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Kennieboy32

M'n budget ligt rond de €100/150 voor de hengel, backing, leader en de reel.

Team

Als ik 15 jaar zou zijn ,nam ik de twee sets van oom Rossie voor 60 euro, krijg je van mij wat vliegjes erbij.
Kun je vissen.
NUNC  AUT  NUNQUAM