Welkom frankbuiting

Started by Vliegvissers.nl Team, October 28, 2013, 20:47:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo frankbuiting welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


frankbuiting

oke, zal me even iets uitgebreider voorstellen  ;)

ik ben frank buiting. 27 jaar en woonachtig in klarenbeek. ben servicemonteur bij Pon, en voer reparatie en onderhoud op locatie uit aan de Caterpillar grondverzetmachines en Komptech recyclingmachines.
op visgebied is het karper wat me het meest boeit, en doe dit al lang en eigenlijk altijd. (voor wat info kijk op http://www.hollandbaits.nl, onze zogenaamde sponser.)
echter ook wel een roofvissen, feederhengeltje je kent het.
wat ik zeer mooi vindt is op vakantie in de rivieren in frankrijk bijv, op forel of vlagzalm te vissen, gewoon met kleine baarsspinners en pluggen. werkt goed.

vliegvis ervaring is nihil, op een cursus via de club en wat gooi en smijtwerk na is het wel zo'n beetje. wil er graag meer mee doen en dan in eerste instantie op vakantie in NZ.

in ieder geval hoop ik dat er iemand op mijn vragen kan antwoorden in mijn topic.

gr frank

vliegvissen nieuw zeeland

Gerrit72



Frank

::welkom::


(met Nieuw Zeeland kan ik je helaas niet helpen)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

HappyFisherman

Welkom Frank en veel plezier hiero!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

frankbuiting


Arie de Vries

Groet, Arie