Welkom rena

Started by Vliegvissers.nl Team, October 30, 2012, 13:08:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo rena welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


rena

Hartelijk dank voor de welkomst mail.

Ik ben een vliegvisser die een leven lang vist en ongeveer 12 jaar vlieg vist.
Sinds 2006 woon ik in Noorwegen in de provincie Hedmark in het dorpje Rena (gemeente Åmot).
Rena ligt aan de Glomma en is de plaats waar de Rena rivier samenkomt met de Glomma.

De plaats waar ik woon ligt 5 kilometer ten noorden van de dorpskern in een klein buurtschap, Haugedalen genaamd.
Hier woon ik samen met mijn twee zoons, Mika en Jami, resp. 13 en 15 jaar en mijn twee katten Joep en Dikkie Dik.
Haugedalen ligt aan het kunstmatige meer Løpsjøen, de Rena en de Julussa, een kleine rivier met een leuk bestand forel.

Ik ben werkzaam als IT medewerker op een Hoge School met als standplaats Elverum, ongeveer 30km ten zuiden van Rena.

Als ik vliegvis is dit meestal in de Rena waar ik de vaak zeer grote Vlagzalmen en Forellen belaag.
Vroeg in het voorjaar (lees mei), vis ik vaak in de Julussa, hier is het mogelijk om relatief vroeg in het seizoen te vissen.

Verder vis ik overal waar ik terecht kom op mijn zwerfochten, vaak samen met mijn vriendin.
Noorwegen is een paradijs met een onuitputtelijke hoeveelheid viswater... kom het ervaren!

Jan Bruins

Hallo Rena,

Welkom op dit leuke en leerzame forum.

Noorwegen is zeker een paradijs voor ons vliegvissers.

Ik ben er nu aan aantal keren geweest om te vliegvissen (omgeving Koppang) en het is werkelijk schitterend.
I don't drink water, fish f*ck in it...

A{b}r{a}xa{s}

Welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toewenst. :)

Ron


rena

Quote from: Jan Bruins on October 30, 2012, 14:59:30
Hallo Rena,

Welkom op dit leuke en leerzame forum.

Noorwegen is zeker een paradijs voor ons vliegvissers.

Ik ben er nu aan aantal keren geweest om te vliegvissen (omgeving Koppang) en het is werkelijk schitterend.

Dank je Jan en de anderen,

Noorwegen heeft veel te bieden op vliegvis gebied.
Het gewone seizoen is over dus is het zeeforel vissen geblazen in de fjorden (meest Oslofjord voor mij).
Koppang is voor mij een klein uurtje rijden, al kom ik daar zelden.
De Rena is voor mij vele malen plezieriger om te bevissen en heel dichtbij huis.

Groetjes, Peter

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

rena

 ;D takk alle sammen ;D

Plantje

Welkom!

Ik kan nu al haast niet wachten op die schitterende foto's die je hier vast gaat posten!