Welkom RonFly

Started by Vliegvissers.nl Team, February 28, 2012, 23:04:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo RonFly welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


A{b}r{a}xa{s}

Ron, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst :)

LycoWico

Hee,
Bedankt en ik zal hieronder in het kort wat vertellen over mijzelf en mijn viservaring.

Ik ben Rico ben 21 jaar en woon in Vught.
Ik woon nu een aantal jaar hier in Brabant en daar ben ik in aanraking gekomen met vliegvissen.
Hiervoor heb ik op Texel gewoond en ben dus altijd gewend om op zee te vissen.

Een aantal jaar geleden kwam ik dus in aanraking met zoetwatervissen zoals karpers en snoek.
Mijn neef woont in Winterswijk en toen ik daar een x op bezoek gingen we vissen en vervolgens ving hij een Forel met brood. Dit was zo'n geweldige vis dat het mijn droom is om in het wild een forel te vangen.
Ik ging een jaar geleden op vakantie naar zweden waar ik de vis kon zien zwemmen maar ze niet te pakken kreeg. Op een van de laatste dagen kwam er een man en die ging vliegvissen en de ene forel na de andere ving (erg frustrerend). Terug in Nederland heb ik een vlieghengel aangeschaft en probeerde het en dat is tot op de dag van vandaag nog steeds niet gelukt. Echter heb ik enorm veel reacties gekregen en er is zelfs door iemand hulp aangeboden. (dit is niet aan mij om te vermelden wie) En zo is het begonnen.

Ik hoop dat het is wat u bedoeld?

Mvg,

Rico Stolwijk

siempie

 ::welkom:: en het is gewoon je en geen U  ;)

Plantje

Preciiiiies... hier is het gewoon "je" zeggen!

Welkom in ieder geval.

En voor hulp om met vliegvissen op gang te komen zit je hier ook wel goed! Inmiddels is er in alle windstreken wel een aardig bestand aan forumleden die mensen wel mee op sleeptouw willen nemen volgens mij!

LycoWico

Haha oke dan, en zeker :D gelukkig het is de mooiste manier om een vis te vangen :D!
Soms hoor ik op internet het geluid van de lijn die uit het water vliegt door het aanslaan.
Echt geweldig :D

Mvg Rico