Welkom Michael

Started by Vliegvissers.nl Team, December 04, 2015, 11:52:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Michael welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Michael

Hartelijk dank voor het warme welkom!

Mijn naam is Michael Lieffering, 49 jaar en woonachtig in Voorburg.
Ooit...lang geleden begonnen met vliegvissen (op mn 9e) samen met diverse vismaatjes.
Vissen waar we konden en mochten (en ook waar we niet mochten  ;)), van de polders, de grachten, de plasjes tot Hoek van Holland.
Tot de leeftijd van 17/18 jaar redelijk actief geweest. Ook in buitenland gevist.
Daarna mij bezig gaan houden met andere zaken....studie, uitgaan, meisjes etc etc
En vervolgens werk, sporten, gezin...en weinig meer met de vliegenlat bezig geweest.

Een korte opleving een jaar of 10 geleden met een tripje naar Schotland.

En eigenlijk afgelopen maanden weer een beetje de draad aan het oppakken.
Mijn spulletjes wat afgestoft en waar nodig vervangen en mij aangemeld bij de GHV (Den Haag) afd. vliegvissen.
Inmiddels ook begonnen met zelf vliegen binden en de bindcursus van Hanafi Saleh gevolgd......incl. de Giant Pike Streamer  ;)

Via dit forum hoop ik de vele vragen die ik heb beantwoord te kunnen krijgen. En evt andere van dienst te zijn.
Het lijkt mij leuk om op deze wijze, naast de club van GHV en langs de waterkant, met andere vliegvissers van gedachten te wisselen.
Komende winterperiode eens kijken of ik mijn zinnen wat kan gaan verzetten naar het snoeken met de vlieg.

Nogmaals bedankt en mss tot ziens,
Tight Lines!

Michael




Gerrit59

Welkom en veel plezier op dit forum Michael!

Gerrit

Beertje

Welkom Michael. Ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

merijn1982

Tight lines!!

Scaramouche

Welkom, en heel herkenbaar, die 'dip' in je visserij als meisjes opeens een stuk interessanter worden  :). maar dat gaat uiteindelijk weer over  :D
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Jan Damman

 ::welkom:: Michael hier op het forum.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Raymond

Michael, welkom en veel plezier hier op het forum. En uiteraard met jouw visserij...  :)
::wtf::

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

rnootebos

Welkom, en leuk om te zien dat ik niet de enige ben in deze situatie... ;) success.

Arie de Vries

Hoi Michael, welkom op et forum
Groet, Arie