Vliegvissen in de geul

Started by Nelles, July 30, 2014, 15:18:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nelles

Hoi Allemaal mijn naam is Niels en ben nieuw hier op het forum.

Binnenkort wil ik gaan vissen op forel en het liefst doe ik dit in de geul. Mijn vraag is of er ook een dag of een week vergunning te krijgen is om daar te mogen vissen. Ik kom zelf uit overijsel

Scaramouche

Hai Niels, welkom. Volgens mij moet je voor dagvergunningen met deze club contact opnemen. Het staat niet op de site vermeld maar ik geloof dat er per seizoen een beperkt aantal vergunningen wordt uitgegeven.

http://hsv-despringendebeekforel.nl/
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

quaden

#2
Quote from: Scaramouche on July 30, 2014, 16:03:12
Hai Niels, welkom. Volgens mij moet je voor dagvergunningen met deze club contact opnemen. Het staat niet op de site vermeld maar ik geloof dat er per seizoen een beperkt aantal vergunningen wordt uitgegeven.

http://hsv-despringendebeekforel.nl/


Hallo Niels, ik ben zowel lid van Meerssen/Bunde als Wijlre (bovenstaande site) als je wat meer info wilt kan je mij een berichtje sturen. De dagkaarten kosten 10 euro per stuk.

@scaramouche & @nelles, het staat wel op de site! Zie geul (bovenaan) en klik op het kopje 'algemeen'



Scaramouche

O wat stom, ik was gelijk doorgeklikt naar 'reglement'.  :-[

Maar goed dat ik het nu weet. Ik heb gelijk zin om er een keer te gaan vissen  :)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

quaden

#4
Meerdere leden van het forum zijn lid van deze HSV. wellicht kan aan je aan hun vragen hoe ze het vinden in Wijlre. Ik ben de laatste tijd met regelmaat geweest en ik heb nog niet mogen blanken. het is een heel mooi stukje water met langere stroomversnellingen en ook 'stilstaande' bochten.

als je interesse mocht hebben kan je contact opnemen met mij, of misschien nog beter kijk je eventjes op de site daar staan contactgegevens weergeven. (site --> zie 'geul' bovenaan en klik op 'algemeen')

even een kleine toevoeging!!!
de Geul bij Wijlre

Scaramouche

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10