Foto,s plaatsen

Started by Ron, February 23, 2015, 08:17:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron

Kan je ook op een  ander manier de  Foto,s plaatsen dan de bekende tinypic en photobucket.

jo flyfishing

ik gebruik picasa web albums. ( = google)

j.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

vliegvisserdorian

Dropbox? En misschien werkt Google drive ook wel

Scaramouche

Er is ook nog Flickr. En als je een eigen website hebt waar je foto's kunt publiceren kun je van daaraf ook weer doorlinken met behulp van een [img] code.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Satch

Ik gebruik http://postimage.org/. Het wijst zich redelijk vanzelf:
Via [selecteer] kies je de afbeelding ergens van je pc/mac. Beeldinhoud op ( ) familiefoto's ;)
Klik [Upload!]. Daarna krijg je een voorbeeld + scala aan handige links.


Gert

Ron, waarom een ander dan Photobucket?
Die gebruik ik zelf, en is inderdaad omslachtig, maar ik ben bang dat het allemaal lood om oud ijzer is.
Ik weet wel dat het op een oudere Windows-versie beter werkt onder Firefox dan onder Internet Explorer.

En anders ben ik ook wel benieuwd of er simpelere wegen zijn die naar Rome leiden.

Groet,
Gert

Ron

Gert
het gaat mij er om dat je zo de foto,s van af de forum kan  uploaden zonder dat je iedere keer moet kopiĆ«ren en plakken net zo als op FB.

jo flyfishing

Ik doe dit bewust niet (uploaden naar forum).
Ik struin wel eens wat door de oude posts, en dan zie regelmatig dat de foto's om de een of de andere reden verwijderd zijn, of dat ze corrupt zijn (gevolg van upgrades?)
op deze manier is het blijvend en gratis (minder opslagruimte voor het forum nodig, en ik veronderstel dat die betalend is, en dat dat ook dereden is waarom foto's (na verloop van tijd) verwijderd worden.


Quote from: Ron on February 23, 2015, 11:12:10
Gert
het gaat mij er om dat je zo de foto,s van af de forum kan  uploaden zonder dat je iedere keer moet kopiĆ«ren en plakken net zo als op FB.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

obi-130

denk dat er meer fotos geplaatst gaan worden als het makkelijker gaat als nu
en dat er dan ook weer meer actieve leden bij komen die graag wat willen delen
dit nu niet doen om dat het zo omslachtig is om fotos te plaatsen  8) 8) :)





vliegvisserdorian

Is er niet misschien toevallig een mod voor SMF waarmee je eenvoudig je facebook/imageshack/dropbox/photobucket/flickr/imgur/pinterest foto's kunt uploaden en invoegen in een post?

Rossie69

amerikaans forum jongs alles groot ;)