TK: Gloomis Eastfork #5 verkocht

Started by Canadian_Streamdance, April 08, 2014, 11:21:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Canadian_Streamdance

Hallo Mannen,

Aangezien ik Hem amper gebruikt heb door tijdgebrek en overvloed aan hengeltjes doe ik na lang twijfelen deze set weg ( met pijn in mijn hart )
het betreft de volgende set:

Hengel : G. Loomis Eastfork 8,6' #5
Reel, Loomis Eastfork Reel 5-6 gunmetal
Lijn: Orvis Hydros trout line 5

inclusief : G.Loomis Cordura Koker en Rodsock

Ik heb hem vorig jaar aangeschaft met de gedachte om meer allround te vissen met deze zeer universele stok!
hij heeft een mooie actie en werpt als een speer!
Door bouwwerken en het slechtere weer afgelopen zomer heeft hij amper zonlicht gezien en is hij ook nog in perfecte staat!
geen enkel gebruiksspoor..

Wie er interesse heeft mag altijd een testworpje komen doen of een dagje proberen! dan nemen we hem samen mee naar de waterkant.

de hele set is van topkwaliteit en kenners van deze stokjes kunnen dit beamen.
voor de duidelijkheid het reeltje is linkshandig ( juist voor de foto staat hij omgekeerd erop )

setprijs : €275 ex verzendkosten

fotos volgen!









PM of email naar wouter_heijen@hotmail.com




Canadian_Streamdance

aangepast en fotos erbij...

Canadian_Streamdance


FSCHAMP

Deze set moet al een aantal jaren oud zijn aangezien de reel, evenals de hengel niet meer te koop is tenzij op ebay.  De meeste reviews zijn ook al een aantal jaren oud en de prijs is naar mijn menig aan de hoge kant ondanks dat het een mooie set is.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Canadian_Streamdance

set is nog niet zo heel oud! is ook nog maar amper gebruikt en is in perfecte nieuwstaat! zelfs geen krasjes of gebruikssporen!
dit is een zeer eerlijke prijs voor dit top materiaal! ;)

Canadian_Streamdance

Hier mag een slotje op!  ;)