OVM (Nieuw seizoen 2016-'17)

Started by Franky Boy, January 09, 2016, 14:53:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bone F

#175
Nou Sjoerd ik zou je neus nog wel eens willen zien nadat op de kant een goed "gesprek" met je heeft gehad  ;D
Die ergernis valt wel mee hoor daarvoor kom ik er te weinig..........

HappyFisherman

Ik heb alleen de schurft aan alles volbouwen met regels om zaken in de hand te houden, dat levert alleen maar meer zaken om in de hand te houden op... Live and let die ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Bone F

Volgens mij is het "live and let live " voor dat andere moet je naar de film,maar dat terzijde :D Die regels zijn er het zou alleen duidelijker kunnen worden aangegeven.

MarcelN

http://www.sportvisserijnederland.nl/files/sportvisserij-nl-visboekje-deels-hr_9779.pdf

Op pagina 248 staat het toch heel duidelijk aangegeven en .... Zie voor de juiste plaatsen het gearceerde gedeelte op bijgevoegd kaartje en de verbodsborden langs het water.
Dat is zelfs een groter gebied dan menigeen weet van heeft :o
Overigens zie ik nog dagelijks duikers daar, hun onderkomen was destijds gesloopt door illegale houseparty gangers waar ik om 6uur in de ochtenden mee geconfronteerd werd :o
erg leuk als je na >100km rijden op je rustige stekkie denkt aan te komen ::)

Bone F

Ok als het dan voor de meesten duidelijk is hoe diep, lees meters, die gearceerde strook water richting het wijd is hoop ik dat ik de eerstvolgende keer met  mijn bbtje iemand tref die het precies weet en het mij kan aangeven en nou heb ik het er wel een beetje mee gehad.....

MarcelN

Ach Frans, ik trappel tegenwoordig lekker tussen loswal en stormvogel langs de dammetjes met de belly, gaat supersnel met die nieuwe forcefins.
Volgende keer ga ik met de hobie trapkano lekker oversteken :P

Leo-L

Ik zag vandaag dat de beroepsvisser ook weer actief is.

Bone F

Quote from: MarcelN on March 26, 2016, 22:25:50
Ach Frans, ik trappel tegenwoordig lekker tussen loswal en stormvogel langs de dammetjes met de belly, gaat supersnel met die nieuwe forcefins.
Volgende keer ga ik met de hobie trapkano lekker oversteken :P
Goed links en rechts kijken he en dan pas oversteken  :D

Bone F

Quote from: Leo-L on April 05, 2016, 17:59:18
Ik zag vandaag dat de beroepsvisser ook weer actief is.
?????

Franky Boy

Oh, is hij weer bezig?
Dat had Wilkin vlak na de rechtszaak al aangekondigd.
Ondanks zijn veroordeling, beschikt hij nog steeds over zijn vergunningen.
En omdat hij in hoger beroep (cassatie) is gegaan, denkt hij tijd te rekken omdat het Waterschap dan misschien een paar jaar wacht met het intrekken van zijn vergunningen.
Sportvisserij Zuidwest Nederland heeft toegezegd daar iets aan te gaan doen en Het Waterschap hierover te benaderen.

Bone F

En nu maar hopen dat................. :(

obi-130

ga komend weekend na het OVM met nog 2 lot genoten
even lekker dobberen in de bb dit woord voor ons de eerste keer dat we daar gaan vissen
nu is mijn vraag welke vliegen of streamers doen het daar goed dit jaargetijde  ::hulp::

Koen

Boobies, zalmeitjes werken altijd wel. kleine zonker streamertjes bruin, zwart, wit, olive groen. Met een beetje gelukt kun je met droog aan de gang :)

obi-130

bedankt koen en droog dan wat voor vlieg doet het goed kleur  ;D 8)

Timvanp

Vandaag, vermoedelijk, op de parkeerplaats van de Loswal mijn portemonnee verloren. Betreft een bruine Berens & Castelijn.
Mijn rijbewijs etc zitten erin; T.R. van Putten.

Als een van jullie 'm gevonden heeft, zouden jullie mij mailtje willen sturen? timrobbert91@gmail.com

::new::

FSCHAMP

Das pech man  :'( , hopelijk vind iemand hem en bezorgt hij 'm terug.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

wh82

Balen! Zelf nog kunnen zoeken of kwam je er thuis pas achter?

merijn1982

Dat is erg balen. Hopelijk vind iemand 'm die m netjes bij de politie afgeeft
Tight lines!!

FSCHAMP

Mijn maat heeft samen met 5 anderen twee dagen gevist op het OVM en de balans was 5 vissen op twee dagen en het waren dan nog vooral kleintjes. Volgens hen was er ook dit weekend geen grote (60+) gevangen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

bartkoper85

Ik ben gisteravond mijn Loon aquel incl Fishpond bottle holder verloren. wellicht heeft iemand hem gevonden?

j.klopper

De wind is westelijk dus waarschijnlijk aan de westzijde waar die beesten te water waaien.

Hidde

met zulke berichten hier zal het wel druk geworden zijn...

Bone F

Maurice heb je het bericht vertaald uit het.. latijn?  :D


JB

Quote from: maurice on April 17, 2016, 13:20:07
Nee vanuit het Twents.

Maar als info delen niet gewaardeerd word vraag ik me af wat of waarom ik hier dan nog doe of ben.

Maurice dat doe en ben je om het gezellig en informatief te houden voor de mensen die het wel waarderen :D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)