gezocht bind materiaal

Started by turbovisser, March 13, 2012, 18:24:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

turbovisser

hallo
heeft een van jullie miss nog wat oud/nieuw bind spul liggen wat je niet zo vaak gebruikt. kan ik het dan over kopen
vriendelijke groet tim

vliegvisgek

wat zoek je zoal ik heb zo enorm veel wat ik niet gebruik meschien kan ik iets voor je betekenen ik hoor van je anders zet ik het allemaal eens op marktplaats ;)

Jan Bruins

Volgens mij is bindspul wat je niet, of niet zo vaak gebruikt NIET zo geschikt voor goede vliegen ?

Anders zou het WEL vaak gebruikt worden .............toch ?
I don't drink water, fish f*ck in it...

A{b}r{a}xa{s}

Ben ik niet met je eens Jan, hangt er ook vanaf of je eigenlijk wel zin hebt in binden.
Ik heb van alles verzameld (inmiddels ook al weer genoeg weggegeven), maar kan me er niet toe zetten om te binden.
En als ik dan eens 'bind' zijn het simpele nimfjes....daardoor ligt de rest eigenlijk gewoon te verstoffen. :)

Jan Bruins

Ik heb de indruk dat het hier om een beginner gaat (en dat kan ik natuurlijk helemaal mis hebben)

Maar stel dat ik gelijk heb, dan kun je wel allemaal exotische bindmaterialen krijgen/kopen waar geen hond meer wat mee doet, maar ik mag toch aannemen dat deze persoon vangende vliegen wil maken?

Dan heb je toch meer aan fazantenstaart, pauwefibers, koperdraad, goudkop, paar hackeltjes enz.

Aan de andere kant heb je gelijk, misschien wil deze persoon wel allerlei materialen uitproberen en wordt zo weer een ervaring rijker.

I don't drink water, fish f*ck in it...

A{b}r{a}xa{s}

bedoelde meer dat ik me van vliegvisgek kon voorstellen dat hij een hoop materiaal heeft liggen dat tie niet gebruikt, omdat ik dat bij mezelf ook zie ;)

maar je hebt gelijk, een 'beginnende binder' kan denk het handigst beginnen met 'standaard materiaal' zoals fazantenveren, pauwefiber, etc...die maak je nu misschien nog niet blij met allerlei bijzondere bindspullen

vliegvisgek

jan wat bas al aangeeft ik heb zoveel meuk wat nieuw is en ik niet gebruik al het eerdaags uitzoeken en plaatsen zit zelfs voor de pro,s top spul bij van metz nekken ,saddles tot tiemco haken alle maten en soorten (die ik als forel visser nooit zal gebruiken) zal binnekort wel plaatsen wat en de prijs  :)

vliegvisgek

turbo je bent te laat heb alles in 1 keer verkocht wat ik niet gebruikte  :o 8)

peter

Hee Jeroen ik weet dat je snel bent maar zo snel wauw
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

vliegvisgek

kreeg een mail van iemand wat ik had had het hier gelezen denk ik en mailde hem de prijs en paar foto,s want was te veel om te schrijfen  en ja peter haalde gisteren al alles op mooi toch hij blij ik weer extra centjes om te vissen ;) ;D

Rossie69

die uit purmer reutel ?

mooi dat je zo snel je stuff kwijt bent.


vliegvisgek

nee uit drenthe kwam die  ;D

en weet je henk deed er niks mee vandaar weg ermee  :)

peter

Hee Rossie haha ik en binden dat gaat toch nie samen .

ik heb jou toch HaHaHa
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69

ja alleen de 24e nog :)

dan ga ik grof geld verdienen.


vliegvisgek

turbo doet zijn naam geen eer aan reageerd nergens op  :o 8)

Herman

Turbo visser Joost! Hij zal dus wel aan het vissen zijn  ;D
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

maurice

Hij is zo snel Jeroen, hij vliegt er langs
::bbq:: ::proost:: ::proost::

vliegvisgek

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D tja dacht mats hem maar ja nu is er een ander heeeeeeeel blij mee voor mats prijs ;)