Jouw laatste vliegvisaankoop revisited

Started by Gert, December 14, 2012, 23:10:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

MarcelN

Die oogjes zijn voor ons he ;) geloof er geen zak van dat ze wachten met zuigen of die erop zitten, maar die lijm is multi-purpose dus altijd handig.

MarcelN

Quote from: MarcelN on September 10, 2015, 20:15:19
6 tubes 'ogen' lijm , helaas is de €>$ zowat gelijk.... http://www.ebay.com/itm/191538194877

Grrrr vandaag kwamen ze binnen >:( stelletje randdebielen, dat verpak je toch niet in plastic die tubes ::wtf::


Ik ga maar eens klagen bij die lui

Joost S.

Gelijk heb je Marcel, want dit is schandalig.

MarcelN

Pff wat een lucht en die lijm plakt goed op mijn vingers ::agree::
Er zijn nog 4 tubes heel, maar alle doppen en tuutjes erbij daarvan is het schroefdraad opgelost of wat dan ook,
het pas in ieder geval niet meer.
Ze sturen maar 6 nieuwe vind ik in een fatsoenlijke doos >:(
De vrouw schrok zich ook het leplazurus toen er die nieuwe generatie bezorgers op de deur stond te bonken ::hulp::

FSCHAMP

Vorige week mijn twee reserve spoelen binnen gekregen van mijn Shilton SL7. Gisteren gelijk al gebruikt tijdens het zeebaarzen en ik heb er twee gevangen een 33er en 42er.
De reel werkte perfect met de nieuwe spoelen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Esoxlucius

Na een #3 en een #5 hengel was het tijd voor een wat zachtere #4 (Redington Classic Trout) met een echte medium actie die o.a wat beter geschikt is voor het vissen met droge vliegen die subtiel gepresenteerd moeten worden. En natuurlijk een bijpassend reeltje met lijn (Airflo Dry Elite). En wow wat werpt dat lekkerrrr!

[attachment deleted by admin]

wouter veuger

Ik dacht dat je wou gaan snoeken ;)

Nu heb je al een #3 een #4 en een #5 ,en nog geen snoekhengel... ;D

Esoxlucius

Dat klopt inderdaad, ook het snoeken komt goed maar ja kan niet alles tegelijk natuurlijk :-)
Bovendien weet ik al wel wat ik wil voor het snoeken en dat gaat wel ietsje meer kosten dus daarvoor moet ik nog even sparen.


Alex


wh82

Heb t Snowbee 3 in 1 trout landing net binnen.
Ziet er perfect uit. Lekker ruim net van rubberized mesh met twee telescopische stelen. 1 heel klein steeltje en 1 langere steel.
http://www.snowbee.co.uk/fly-fishing/nets/


Maandag bij Peeters besteld vandaag binnen. Erg blij mee.

MarcelN

Quote from: Alex on October 06, 2015, 22:50:01
Waarom moeilijk doen via ebay met die lijm
Google maar eens

Bv

http://www.fimoklei-shop.nl/detail/993851/e6000-lijm-tube-9-ml-.htm
Nou zeg had ik dat maar eerder gezien ;D sufferd! Voor jou €2,95 krijg ik 9ml, nu heb ik voor ±€8,- 110ml!
Ik heb overigens een refund gekregen voor die 2 ontplofte tubes, dus heb nog 4 goede liggen. ;)

Alex

Haha sufferd ::)
Het is maar n voorbeeld met wat zoeken de 9ml voor 2 euro
Pff nog steeds veel duurder maar zodra de tube een plakzooi wordt gooi ik hem weg.
Werkt voor mij prettiger

MarcelN

Ja + €2,50 verzendkosten, dan ben je ruim 6x zo duur ;) en wat klieder je dan? Je neemt een satéhoutje en haalt er een druppie uit :P
Mijn dopjes zijn overigens vanzelf weer hersteld na de overdosis lijm, was een beetje té sterk die lucht toen ::scheet::

Beertje

Ik heb vandaag bij de Wibra 5 kleine (4 cm) doorzichtig plastic (gekleurt) papierklemmtjes gekocht voor €0,79. aan een kant zit wel een klein magneetje,maar daar hoef je geen last van te hebben.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Beertje

Maurice; daar kun je wel een boot mee tot zinken brengen. ;D ;)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rena

Epic 888 salsa ready to wrap
Epic 476 olive blank (zal deze blank gebruiken met het carbon handvat dat ik heb gehad)
Stoft tippet systeem met 5 rolletjes Stroft (.12, .14, .16, .18 & FC .18)

John

Volgens mij kom jij de winter wel door Rena....Mooie bouwprojecten. ::goodjob::

Rena

Dat gaat lukken John, hengels bouwen, nog wat vliegjes knopen... enz

merijn1982

Gister een nieuwe reel gekocht. Een loop multi 6/9. Reel zal worden ingezet voor het snoeken. En de zeebaars/karper. Heb 'm  vandaag voor het eerst gebruikt en ben er erg blij mee!!

nu sparen voor de extra spoelen:-)

Tight lines!!

wh82


MelMax

Vision Kura waadpak + Vision Loikka gummi and studs waadschoenen.
Zeer tevreden over!
KNOWLEDGE IS FISHDOM

Erwin

#1248
Aangezien ik maar 1 hengel heb (#5) en toch ook eens de snoek wil belagen heb ik op Ebay een Agility #7 besteld. Ik ben heel benieuwd!
Verder bij de action voor nog geen 3 euro een roze carnavalspruik gekocht om wat streamers van te maken.
Ik zal binnenkort de resultaten en hopelijk ook de vangsten wel posten.

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Erwin

Gisteren ontvangen en meteen ff getest met het Common Cents System. Ik kom uit op een DBI van 7,53 : 64. Dus het is een echte #7 met een bijna snelle actie.
Hopelijk heb ik komende week even tijd om het te testen.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...