Jouw laatste vliegvisaankoop revisited

Started by Gert, December 14, 2012, 23:10:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

maurice

Super fijn scherp schaartje.
Ook voor mensen als ik met dikkere vingers.
En dat voor nog geen 5 euro bij A&M.

Ben er zeer blij mee.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gerrit59

Merijn, veel succes er mee!
Zoals ik je al aangaf: Ik heb door de goede ervaringen met de eerste set, een tweede set erbij gekocht. Heb vliegvissers gesproken die de reel op buitenlandse trips en op het zoute water gebruikten. Waren er bijzonder over te spreken. Heb ook wel reviews gelezen van stukgetrokken spoelen.  Maar ja.......... alles wil stuk.

merijn1982

Komt helemaal goed Gerrit. Ben er ook niet bang voor! Zal er alleen wel bewust mee omgaan. Dat is altijd goed denk ik:-) heb idd ook de reviews gelezen, zowel de goede als de mindere. Ik ga er vast enorm plezier mee beleven en hopelijk gaat hij vele snoeken mee
Tight lines!!

maurice

400mtr 10/100 en 100mtr 12/100ste stroft.

Nu bij Dyckers in de shop
::bbq:: ::proost:: ::proost::

John

ga je zelf getwijnde leaders maken Maurice??   ;D

Beertje

John, Hij spoelt het over op spoeltjes van 25 mtr,en verkoopt het dan weer met 300 % profit. ;) ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

FSCHAMP

@Beertje

business is business  ;D ;D ;D, ik geef h'm groot gelijk als hij dat kan.

maar terug on topic

Een vijfjarige Duitse vergunning, vandaag toegekomen met de post.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

HappyFisherman

Daar ga je een boel plezier van beleven Gino!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

Yep, heb al een lang weekend (30 april tot en met 4 mei) geboekt in het Zwarte Woud waar ik  een dag op de Kinzig ga vissen en waarschijnlijk ook nog een dagje op de Wolf.

En in April waarschijnlijk een dagje op de Rur in Monschau als het weer meezit.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Beertje

Fschamp@ heb je het geld over gemaakt of heb je het bijgesloten in de envelope?
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

FSCHAMP

Ik had het geld overgemaakt op de rekening en dit vermeld in de brief, die ik geschreven heb. Heb vervolgens een 5-dagen later een e-mail gestuurd met de vraag of alles aangekomen was en dit was zo, vervolgens een e-mail teruggekregen de dag de vergunning verstuurt is in Duitsland en 2 dagen later zat vergunning in de brievenbus.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

Ik ga dat ook maar eens doen, die duitsers pesten, mooie opwarming in mei daar voor later weer naar Slovenië.

Doema

Splitcane 7" #4, gemaakt door Henk Eshuis uit Meppel.

Beertje

Doema@ dat zijn toch wel verrektes mooie hengels Hé. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Doema

Dit is 'm. (Als de foto ge-uploaded is!)

[attachment deleted by admin]

Beertje

Zo'n mooie hengel en voor dat geld. Da's een goeie aankoop.Menig middelmatige carbon hengel is duurder.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

weerwolf

das een hele mooi, maak eens een paar detail foto's van het handvat en de wikkeling als je wilt. Kwa kleurstelling vindt ik hem geweldig.


Dat heeft Henk mooi gedaan. Maar dat  hij het kon dat wist ik al. Henk heeft bij the Kingfisher nog een workshop hengelbouw gegeven. Is goed bevallen

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

maurice

Quote from: John on January 31, 2014, 18:52:44
ga je zelf getwijnde leaders maken Maurice??   ;D

nee, is om bomen te versieren met vliegjes ;D ;D
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Doema

De corkgrip heb ik zelf gemaakt en de splitcane is gemaakt en opgebouwd door Henk Eshuis.


Henk.

[attachment deleted by admin]

weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

RiverHunter

Dit is mijn laatste aankoop.








Ben er erg mee in mijn sas. 8) ;D
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

weerwolf

daar mag je ook mee in je sas zijn! mooi hoor
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arjan Maat


Sieger



Sieger