Is er nog gevist vandaag?

Started by Willem, November 30, 2013, 22:09:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jorrit W

Ook mij is het de laatste maanden weer gelukt.

Deze snoeken heb ik in december 2013 en februari 2014 gevangen!

[attachment deleted by admin]

Jorrit W

En deze!

[attachment deleted by admin]

wouter veuger

mooie snoeken,alleen niet echt een mooie foto zo dubbelgevouwen in een schepnetje ???

Plantje

Lijkt me ook ouderdom hoor die magere beesten...

Gert

Ja, is uiteraard ook ouderdom, maar ik doelde op die bult of bulten in de bek. Zal eens kijken of ik daar ook nog een foto van terug kan vinden. (Deze foto had ik al eens gedigitaliseerd).
En de foto is 27 jaar oud, geen 35. (Staat een jaartal achterop de papieren versie). Maar goed, echte visser he - altijd een beetje overdrijven ;)

Hilco de Visser

vanmiddag uurtje in de zon kleine  30 voorns   gevangen     8)


wouter veuger

Lekker hilco,was er schitterend weer voor!

Mijn dag verliep iets anders dan gepland,zo was ik gewoon aan het werk,en zo lag ik ineens op de spoedeisende hulp aan een hartmonitor met hartritme stoornissen... :o

Plantje

Dat is niet best Wouter! En nu?

Gerrit59

Wouter,

Dat is schrikken!
Veel sterkte en van harte beterschap gewenst!

BV


Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Joost S.


merijn1982

Tight lines!!

wouter veuger

Mannen, bedankt voor jullie reacties,was een raar dagje gisteren kan ik melden.

Inmiddels voor 24 uur aan de monitor,en het motortje draait nu redelijk rustig,gelukkig maar want de schrik zat er best in eventjes.
Als ik zo naar buiten kijkt kriebelt het behoorlijk om te vissen,dus das een goed teken :),maar zal me de eerste dagen maar rustig houden.

Verder ben ik van plan om 120 te worden,dus dan heb ik er nog 88 te gaan,en daar zullen behoorlijk wat visuurtjes bijzitten ;D

Nogmaals bedankt voor de reacties,en plaats wat mooie verslagen ( ::goodjob:: sjoerd) dan heb ik tenminste wat te lezen hèhè .

Gerrit59

Da's mooi om te horen Wouter! Positief dat je er zo tegen aankijkt: de meeste aardappelen moet je nog eten!
Beterschap verder!

FSCHAMP

Beterschap en het is inderdaad goed te vernemen dat het al een stuk beter gaat.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gerrit72




Wouter beterschap! Even rustig aan man...en dan weer lekker vissen.

Beetje kinderachtig kaartje...deze beter?

The only difference between men and boys is the price of their toys.

wouter veuger

Jaaaa,die tweede is fraai.

Ik prijs mij gelukkig dat ik zo'n fraaie set hier thuis naast mij heb zitten op de bank ;)

Maar ja ik moet wel een beetje om m'n hart denken natuurlijk,dat dan weer wel :P


Thx Gerrit!

MarcelN

 ::wtf:: meen je dat nou, ik moet het met theezakjes doen :'( wanneer ga je weer vissen? ::)

Hilco de Visser

theezakjes kan je lekkere thee van trekken  ::goodjob::

wouter veuger

Ja Marcel,jij hebt dan weer een tuin aan het water, je kan niet alles hebben hè  ;D

MarcelN

Dan weet ik het goed gemaakt, jij mag een dagje in mijn tuin vissen....... :-X

Rossie69

Beterschap Wouter.

kalm aan.

en ..... komt dan wel weer es.


FSCHAMP

Gisteren naar de Waal geweest, 3 stuks, het verslagje kan je hier lezen :

De Waal

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Wittie

Even een uurtje gevist. Omdat ik de laatste dagen bij mij in de sloot alleen hele kleine baarsjes ving vond ik het niet nodig een net mee te nemen.
Dat gebeurt me dus niet meer.

[attachment deleted by admin]