jaarwisseling

Started by Beertje, December 31, 2013, 09:51:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

ZOOOO!!!!! Dat was een harde.Ik werd van morgen gewekt met luide knallen van de carbid bussen bij ons in de buurt. Ik vind dit een mooie traditie die moet blijven bestaan.Ik heb gehoord dat er een werkgroep bezig is om het op" de lijst van wereld cultureel erfgoed" te krijgen.Het zou goed zijn dat dit lukt. Dan kunnen de azijn pissers er tenminste niets meer tegen doen.Voor iedereen een goed uiteind en een goed begin. ene.... niet te veul zoep'm en ueliebol'n eet'n doar wor ie alent moar beroerd van.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

jan114

I hebt geliek van t zelfde

Arie de Vries

Groet, Arie

Ron


Koen

de beste wensen iedereen!

Jan_Smeijers

Gr. Jan


Gerrit59

Een gezond en visrijk 2014!

quaden

2014, ik hoop een jaar van noorwegen en veel vis op de oh zo mooie zuid limburgse geul  8)

tight lines everybody

FlueFisker

Beste wensen en veel vangsten toegewenst! Nog belangrijker,  blijf vooral genieten van de heerlijke momenten aan het water.
Enne Beertje, carbid is leuk als ze het maar niet in een woonwijk gaan doen zoals ze hier gisteren deden, arme hond werd er niet gelukkig van.
Quote from: merijn1982 on January 16, 2015, 11:08:17

Heb al een hoop ijsvogeltjes gepot afgelopen tijd. Erg mooi!!

Jan Bruins

Iedereen een heel gezond, gelukkig en voorspoedig 2014 toegewenst !!!

     ::wave::
I don't drink water, fish f*ck in it...

Beertje

@FleueFisker, Mee eens. Maar bij ons waren er drie groepen met carbid bussen en die waren allemaal aan de rand van het dorp. In het dorp is ook te gevaarlijk met die rond vliegende deksels of voetballen.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.