Royal Wulf Triangle Taper #6

Started by Fred, November 28, 2014, 21:45:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fred

Onlangs heb ik een Royal Wulf Triangle Taper #6 gekocht, in het begin ongeveer 4 weken geleden,  vond ik dit een geweldige aankoop. In week 2 begon de lijn al aardig wat geheugen te krijgen, in week 4 kon ik er niet meer normaal mee gooien, het was alom geheugen, elke omwikkeling van de reel, was in de lijn te zien. Ik ben benieuwd of er meer mensen met deze lijn, ook hetzelfde probleem hebben gehad en misschien heeft iemand een oplossing voor dit probleem.

gijsie20


Sieger

Ik heb een aantal TT lijnen en gebruik ze al een aantal jaren, maar ik herken het probleem totaal niet eerlijk gezegd.

Toch niet per ongeluk een warm water versie gekocht ? Of een heel spoel met een kleine arbor ...

Veel verder kom ik eerlijk gezegd ook niet...  :-\


Sieger

Rinus van Belzen

Ik vis er ook al enkele jaren mee en heb er ook geen problemen mee.

nordbu

Gebruik deze lijnen al enkele jaren in verschillende AFTMA's. Nog nooit gemerkt van extreem geheugen in de lijn. Moet soms wel even strekken als de lijn lang ongebruikt op de spoel heeft gezeten.
>>fang og slip<<

mrproper


FSCHAMP

Contacteer de leverancier/winkelier en leg hem je probleem uit, als het een goede leverancier/winkelier is, zal hij je een nieuwe bezorgen als je klachten terecht zijn.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Inderk

Ik heb er anders met gemak 23 meter mee kunnen werpen Fred. :P
Dat zit in mijn geheugen   8)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit