Vertrekken ze?

Started by Willem, March 13, 2011, 20:27:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Willem

Vandaag de hele dag lekker staan zwiepen in de haven met een maat. We begonnen om 11 uur, de eerste vis vingen we om  tien voor twee en de derde tien over half 3. Erg taai dus. Maar daarna ging het los, we vingen een aantal brasempjes, wat dikke voorns en voor mijn maat een nieuw PR, van 31 naar 34cm. Ik ving nog een beresterke baars van 31cm, vechten dat ie deed!

31 cm


Mooi hoog gebouwd


Ook voor mij een mooie voorn


Opvallend veel brasem


Mooie baars


Nieuw pr 34cm



Groeten,

Willem

harlin

Mooie vissen, en leker de ruimte daar om te zwiepen voor zover ik kan zien.

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Bert J.

Mooie foto''s Willem! Hele mooie vissen.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Willem

Ja, klopt Harlin, maar dat is ook echt het enige stuk in de hele haven waar je echt de ruimte hebt... :o

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

forel


jan.K

Ja ze vertrekken!
vandaag was er nog wel wat te vangen ,maar de aantallen lopen hard terug en de temperatuur loop op
weet niet wat ik liever heb ::)
gr jan

hendri

ben er blij van dat ze de havens weer uit gaan!  8) 8)
maar euh mooie vissen willem.

Willem

Nah, ik niet. Vind het een super visserij! Morgen en zondag nog even proberen, en hopen op een lekker zooitje vis. Daarna is ´t afgelopen denk!

Huib

Ik was hier 2 weken geleden ook, maar toen was t al erg taai, ik zou zeggen tot komende winter! zo en nu snel op zoek naar de eerste windes tussen de kribben. De jagende roofblei is al weer gespot...