Snap er niks van

Started by Laurencep, November 05, 2013, 20:01:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Laurencep

Was een grapje, sluit maar.

Joost S.

Ik vind het altijd mooi om in de afsluiting te lezen of en wat je er aan gedaan hebt om tot dit succes te komen.

Maar... Jouw keus.

Goed bezig, ;-).

Plantje

Lekker open laten. Je weet nooit of een andere beginner er nog op voort wil borduren.

Het vreet geen brood :)

Laurencep

Quote from: Natte vlieg on February 25, 2014, 21:47:48
Ik vind het altijd mooi om in de afsluiting te lezen of en wat je er aan gedaan hebt om tot dit succes te komen.

Maar... Jouw keus.

Goed bezig, ;-).

Ooh sorry wil best vertellen wat ik heb gedaan.

Ik heb heel veel verschillende vliegen geprobeerd om tot een paar vliegjes te komen die mij goed bevallen. Ik heb 1 slootjes van 3 bij 30m ongeveer waar ik altijd wel wat vang. Daar zit volgens mij ook een snoek in want soms is er gespartel en springende vissen.

Voor de rest vang ik zo nu en dat wel in andere wateren in emmeloord. Maar daar vind ik het moeilijk om de vis te vinden. Al heb ik wel een aantal plaatsen waar ik wel wat vang.

Tsja voor de rest zou ik het niet weten.

Joost S.

Kijk, toch leutig om te lezen,   ;).

Laurencep

Alleen gister wou het gewoon echt niet lukken... Gooide de boel constant in de knoop...

Maar wel weer wat gevangen en ook op vreemd water.

Hilco de Visser

soms heb je van die dagen dat je beter naar huis kunt gaan .

boel in de knoop of in de boom enz enz .

ik heb in zo'n bui nog wel eens een hengel dubbel gevouwen  >:(.

Gewoon aan toegeven als je een pechdag heb; inpakken opruimen en wegwezen.


Laurencep

Quote from: Hilco de Visser on March 02, 2014, 13:14:49
soms heb je van die dagen dat je beter naar huis kunt gaan .

boel in de knoop of in de boom enz enz .

ik heb in zo'n bui nog wel eens een hengel dubbel gevouwen  >:(.

Gewoon aan toegeven als je een pechdag heb; inpakken opruimen en wegwezen.

Pfff, me hengel heeft wel gevlogen ja, hehe. De vlieg pakte elke keer bij de voorwaartse beweging de vlieg lijn ergens. Werd echt helemaal gek van, haha. Op een gegevemoment ook maar de boel opgegeven voor ik mijn hengel nog kapot maak...

jur606

meestal als ik dit heb vis ik iets te gehaast (dus zet mijn voorwaardse worp in als mijn lijn zich nog niet gestrekt heeft achter me)
ik neem even pauze en probeer dan iets rustiger te vissen  werkt goed bij mij:))